اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه مطرح کرد:

آژیر خطر شیوع کرونا در دیشموک به صدا درآمد/تجمعات بیشتر از 20 نفر ممنوع شد

آژیر خطر شیوع کرونا در دیشموک به صدا درآمد/تجمعات بیشتر از 20 نفر ممنوع شد
رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه با بیان اینکه تجمعات بیشتر از 20 نفر با توجه به وضعیت قرمز کرونا ممنوع است، گفت:در طی هفته گذشته ۲۳ بیمار با شرایط سخت کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه این شهرستان بستری شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از صبح زاگرس  محمد طاهر طیب زادگان  در نشست شورای سلامت بخش دیشموک که با حضور امام جمعه بخش دیشموک، حبیبی فر بخشدار دیشموک و جمعی از مسئولان  برگزار شد، گفت: در دو هفته اخیر آمار مبتلایان به کرونا در بخش دیشموک به شدت افزایش داشته و این امر برای مجموعه درمانگران مراکز درمانی شهرستان نگران کننده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از نیمی از بیماران کرونایی بخش دیشموک در دو هفته اخیر مبتلا شده اند و این روند افزایش تعداد مبتلایان در این مدت زنگ خطر را در این بخش به صدا درآورده است.

,

 

,

طیب زادگان با بیان اینکه سه بخش مراقبت‌های ویژه بیماران کرونایی شهرستان کهگیلویه در شهر دهدشت پیش بینی شده است، گفت: در طی هفته گذشته ۲۳ بیمار با شرایط سخت کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه این شهرستان بستری شده اند.

,

 

,

وی از اجرای طرح جامع محدودیت‌های کرونایی در بخش دیشموک با توجه به شدت افزایش مبتلایان در این بخش خبر داد و گفت:در شرایط فعلی دو طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها برای تردد، اصناف، بازار و رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی بر اساس طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در این بخش اجرا می‌شود.

,

 

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه تجمعات بالای بیست نفر در شهرستان کهگیلویه را با توجه به وضعیت قرمز شهرستان ممنوع اعلام کرد و افزود: همه شیوه نامه‌های بهداشتی به دستگاه‌های متولی از جمله پلیس راهور، اتاق اصناف، شبکه بهداشت و دفاتر ائمه جمعه ابلاغ شده است.

,

 

,

طیب زادگان از اجرای برنامه کنترل محله محور در بخش دیشموک هم خبر داد و اضافه کرد: در این برنامه و در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری بسیج درمحله‌های شهر دیشموک بیماران کرونایی جدید شناسایی و خدمات دارویی ، درمانی و همچنین مشاوره‌های لازم برای قرنطینه به آنان ارائه می‌شود.

,

 

,

وی تست‌های سریع و پاسخ جواب در مدت بیست دقیقه با کیت‌های تشخیص کرونا را از ویژیگ‌یهای این طرح بیان کرد و افزود: بلافاصله نتیجه بیماربودن یا نبودن افراد جهت کنترل بیماری مشخص خواهد شد.

,

 

,

طیب زادگان اجرای طرح شهید سلیمانی را در بخش دیشموک نتیجه بخش دانست و گفت: در مورد مراسم های عزا و عروسی شلوغ با همکاری پلیس و دستگاه قضایی با بانیان چنین مراسم‌های برخورد قاطع قانونی می‌شود.

,

 

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه زمان برگزاری مراسم عزا و تشییع متوفیان را منوط به رعایت محدودیت‌های کرونایی از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح اعلام کرد و افزود: برگزاری چنین مراسم‌هایی در عصر‌ها ممنوع است.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه