اخبار داغ

پزشک سرخ‌ها خبر داد؛

پرسپولیس بدون مصدوم مقابل نفت مسجدسلیمان

پرسپولیس بدون مصدوم مقابل نفت مسجدسلیمان
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت بازیکنان تیم و نکات بهداشتی سفر سرخ پوشان به مسجد سلیمان مطالبی را مطرح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حقیقت درباره آخرین وضعیت جسمانی بازیکنان این تیم پیش از دیدار هفته سوم لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: تمام بازیکنان پرسپولیس در صحت و سلامت به اهواز سفر می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در خصوص امور پزشکی تیم و سلامت بازیکنان گفت: به دلیل شیوع و افزایش روز افزون بیماری کرونا، علائم حیاتی و شرایط تک تک بازیکنان به طور روزانه مورد بررسی قرار می‌گیرد و خوشبختانه کلیه اعضای تیم در صحت و سلامت بسر می‌برند.

,

پزشک تیم پرسپولیس در خصوص تست بازیکنان نیز عنوان کرد: پیش از بازی با صنعت نفت آبادان از کلیه بازیکنان تست کرونا به عمل آمد و خوشبختانه هیچ موردی پیش نیامد.

,

حقیقت در مورد وضعیت بشار رسن گفت: بشار رسن پس از تست کرونا که منفی اعلام شد، به جهت مصدومیت جزیی که داشت، زیر نظر کادر پزشکی به درمان پرداخت و از امروز به تمرینات گروهی بازگشت.

,

وی تصریح کرد: خوشبختانه مصدومیت جدی نداریم و کلیه بازیکنان در اختیار کادر فنی هستند.

,

پزشک پرسپولیس در پایان در مورد تدابیر بهداشتی برای سفر به اهواز خاطر نشان کرد: تمام تدابیر بهداشتی و پروتکل‌های آن در این سفر رعایت و انجام خواهد شد و کلیه اتاق‌ها پیش از اسکان بازیکنان در هتل، ضد عفونی می‌شود. ضمن اینکه لوازم ضد عفونی و محافظتی که هر روز در اختیار تیم قرار می‌گیرد، در این سفر نیز در دسترس اعضای تیم خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه