اخبار داغ

روابط عمومی آموزش و پرورش مراوه تپه:

در حال پیگیری مشکل گرمایشی مدرسه شهید پیشین مراوه تپه هستیم

در حال پیگیری مشکل گرمایشی مدرسه شهید پیشین مراوه تپه هستیم
روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان مراوه تپه در خصوص استفاده یک مدرسه این شهرستان از بخاری نفتی ، از پیگیری تعمیر شوفاژ این مدرسه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، بعد از انتشار خبری مبنی بر نفت سوز بودن مدرسه ای در روستای گوک دره به مدت 3 سال به خاطر خرابی سیستم گرمایش آن(شوفاژ) ، روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان مراوه تپه، جوابیه ای به این شرح ذیل ارسال کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
با سلام و احترام
,
 
,
ضمن تشکر از درج خبر خرابی موتورخانه دبیرستان شهید پیشین گوگدره در این سایت ، مطالب زیر جهت آگاهی مخاطبین عزیز و درج در سایت ارسال می گردد:
,
 
,
با همت اداره کل نوسازی مدارس ،تمامی روستاهایی که مدارس آنها از نعمت گاز بهره مند می باشند، در دوسال گذشته به سیستم گرمایشی شوفاژ مجهز شدند.
,
 
,
دبیرستان متوسطه اول شهید پیشین روستای گوگدره بخش مرکزی از جمله مدارس نوساز و دارای سیستم گرمایشی شوفاژ شهرستان می باشد . پیرو نامه ی مورخ ۹۹/۰۷/۱۲ مدیر آموزشگاه آقای حسین آذریان، خرابی موتورخانه ی مدرسه به اداره انعکاس و متعاقب همان نامه ، در تاریخ ۹۹/۰۷/۱۲ با شماره ۷۴۸۸۵ ، نامه اداره شهرستان به اداره کل نوسازی مدارس ارسال گردیده است که بنا بر تماس تلفنی با مهندسین تاسیسات نوسازی مدارس،  موضوع در حال پیگیری می باشد.
,
 
,
با عنایت به اینکه رفع نقص و خرابی های جزئی در همه قسمت های فضای آموزشی بر عهده مدیر آموزشگاه بوده و می بایست قبل از بازگشایی مدارس بطور جدی پیگیری می شد ، موضوع نصب بخاری نفتی توسط مدیر مدرسه در این آموزشگاه نیز تخلف بوده که در اسرع وقت پیگیری و برابر مقررات اقدام خواهد شد.
,
 
,
روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مراوه تپه
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه