اخبار داغ

در گفتگو با خانواده نمونه بسیجی اردبیل مطرح شد:

نخبگان بسیجی، تهدیدات دشمنان را به چالش می کشند

نخبگان بسیجی، تهدیدات دشمنان را به چالش می کشند
هادی نخبه بسیجی اردبیل با بیان اینکه محدودیت های علمی و مالی در کار نخبگان بسیجی خللی وارد نمی کند، می گوید: دانشمندان بسیجی با اتکا به روحیه انقلابی، حس خودباوری و کار جهادی ضمن رفع موانع توسعه با خلاقیت های خود برای کشور اقتدار و عزت ملی در عرصه های جهانی به ارمغان می آورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ،بسیج، عصاره  انقلاب اسلامی است که امام خمینی(ره) آن را در اوج شعله‏های آتش جنگ تحمیلی، بنا نهاد تا با پایداری و مقاومت بسیجیان آراسته شود.. دیوانی که پر از غزل‏های عاشقانه وداع فرزندان و همسران و پدران و غربت اشک و آه مادران است، اما در این میان خانواده هایی هستند که از همان ابتدا عارفانه و عالمانه وارد میدان شدند و با انتقال آن فرهنگ ناب به فرزندان خود ، امروز نسل های طلایی و نمونه های ایثار را در جامعه به یادگار گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

بسیجیان، ایثارگران با بصیرت هستند

, بسیجیان، ایثارگران با بصیرت هستند, بسیجیان، ایثارگران با بصیرت هستند,

محمدرضا هادی از جمله بسیجیانی است که علاوه بر فعالیت های انقلابی در عنفوان جوانی و 20سالگی پا به عرصه جهاد در سنگرهای جبهه سخت نهاد تا در کنار دفاع از مرزهای زمینی، با فراگیری فرهنگ ناب دفاع مقدس بعد از پایان 8 سال جنگ تحمیلی، با تزریق داشته های ناب خود از بهترین مردان زمین یعنی شهدا به خانواده، فرزندانی با ایمان و نمونه ایثار و جهاد تقدیم اسلام و کشور کند.

,

هادی این رزمنده پیشکسوت اردبیلی در گفتگو با خبرنگار سبلان ما ضمن مرور روزهای طلایی دوران دفاع مقدس ایثار با بصیرت را رمز موفقیت بسیجیان در 40سال گذشته دانسته و می گوید: رزمندگان در دفاع مقدس به دنبال ایثار با بصیرت بودند و برای آنها اضافه کاری برای مزد و پاداش ارزش و اهمیتی نداشت.

,

وی معتقد است، امروز نیز بسیجیان با بصیرت در میدان هستند تا با خدمت به مردم به حفظ نظام و ولایت بپردازند چراکه راه رستگاری و سعادت را در پیروی از ولایت فقیه می بینند.

,

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه بسیجی گوش به فرمان رهبری است، می گوید: اگر به توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل شود کشور دچار مشکل نخواهد شد، چراکه رهبر فرزانه ما با بینش عمیق و بصیرت بالای خود همه مسائل را می بیند و با ارائه راهکارهای مناسب از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیر جلوگیری می کند.

,

هادی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بسیجی همواره روی پای خود ایستاده است، می گوید: برای بسیج و بسیجی محدودیت زمان و مکان وجود ندارد چنانچه تاکنون نیز تنها با توکل بر خداوند متعال و با دستان خالی حماسه های فراوانی خلق کرده و علی رغم محدودیت های خارجی و بعضا داخلی توانسته در برابر دشمنان این مرز و بوم ایستادگی کند.

,

وی لزوم انتقال فرهنگ و معارف دفاع مقدس به نسل های فعلی را متذکر شده و می گوید: امروز همه رزمندگان دوران دفاع مقدس موظف هستند تا با استخراج مفاهیم ناب دفاع مقدس، گنجینه های دفاع مقدس را به طرح های عملیاتی در خانواده تبدیل کنند چراکه امروز جنگ به خانه های ما کشیده شده و دشمنان با بمباران فکری خود از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی آینده سازان کشور را مورد هجمه قرارداده اند.

,

هادی، ایثار و فداکاری های شهید راه علم، تهرانی مقدم را یادآور شده و می گوید: شهید تهرانی مقدم از همان بدو ورود به جبه های نبرد حق علیه باطل به دنبال دانش و بومی کردن تجهیزات نظامی بود و از سال 63 کار خود را آغاز کرد و توانست با مجاهدت ها و ایثارهای به یادماندنی خود، کشور را برای ابد تاریخ از حیث تجهیزات نظامی خودکفا کند.

,

وی با بیان اینکه امروز باید روحیه ایثار و مقاومت و جهاد بی امان تهرانی مقدم باید در نسل جوان تزریق شود، می گوید: امروز ما باید به توان و خلاقیت های بسیجیان خود اهمیت بدهیم تا نخبگان ما بسیجی وار وارد میدان های مبارزه شوند.

,

این یادگار دوران دفاع مقدس به نبردهای پیش روی کشور اشاره کرده و می گوید: رزمندگان دیروز که در جبهه جنگ سخت پیشگام بودند و برای کشور عزت آفرینی کردند، امروز نیز با همان روحیه مملو از ایثار و جهاد از پیشگامان جبهه های جنگ اقتصادی هستند تا با بهره مندی از فرهنگ غنی دفاع مقدس، با تعویض خاکریز  و جذب جوانان با ایجاد اشتغال و کارآفرینی در این عرصه نیز دشمنان را تار و مار کنند.

,

وی در پایان سخنان خود لزوم بازخوانی تاریخ جنگ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را در مدارس و دانشگاه ها خواستار شده و می گوید: اگر این فرهنگ در آموزش عالی مالی جاری شود و تداوم پیدا کند در کنار تولید علم، تربیت اسلامی نیز در دانشگاه ها محقق می شود و در اینصورت است که کشور تا ابد بیمه خواهد شد.

,

تبدیل تهیدات به فرصت ها از ویژگی های نخبگان بسیجی است

, تبدیل تهیدات به فرصت ها از ویژگی های نخبگان بسیجی است, تبدیل تهیدات به فرصت ها از ویژگی های نخبگان بسیجی است,

رها هادی فرزند این رزمنده اردبیلی که پله های ترقی را با گذراندن دورس ایثار و شهادت در محضر پدر آغاز کرده وی گوید: همیشه در مدرسه و دانشگاه تلاش کردم تا با فراگیری دانش روز در سنگر علم با قلم خود به کشور خدمت کنم.

,

این فارغ التحصیل مقطع دکتری شیمی که بعنوان پژوهشگر در دانشگاه محقق اردبیلی فعالیت می کند، می گوید: ایثارگران در واقع تربیت یافتگان دانشگاه دفاع مقدس هستند و اساتید این دانشگاه که خود تعلیم یافته آن دوران طلایی هستند با می توانند با تربیت افکار  و اذهان دانشجویان در محیط های خانواده و جامعه، بصیرت انقلابی و جهادی را در جامعه نهادینه کنند.

,

وی  به نقش نخبگان بسیجی درپیشرفت و تعالی جامعه اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان اسلام با بهره گیری از روش های مختلف درصدد هستند تا در کنار تحریم و تهدید با جذب نخبگان ، کشور را چالش های اساسی مواجهه کنند که در این میان نخبگان بسیجی به خاطر تعلق خاطری که به کشور دارند مقاومت خوبی از خود نشان می دهد  و با رد زرق و برق های فریبنده  و تبلیغاتی دشمنان  خدمت به مردم و کشورشان را در اولویت کارهای خود قرار می دهند چراکه پرورش یافتگان مکتب عاشورا و دفاع مقدس هستند.

,

وی با بیان اینکه  محدودیت های علمی و مالی در کار نخبگان بسیجی خللی وارد نمی کند، می گوید: دانشمندان بسیجی با اتکا به روحیه انقلابی، حس خودباوری ، کار جهادی علاوه بر رفع موانع با خلاقیت های خود به صرفه جویی های اقتصادی نیز دست  پیدا می کنند.

,

این نخبه بسیجی معتقد است: بسیج فرصت ساز است چراکه با درک تهدیدها و با به چالش کشاندن کمبودها، موانع را به فرصت هایی تبدیل می کنند که در سایه آن اقتدار و عزت  بی مانندی را برای کشور در عرصه های جهانی به ارمغان می آورند.

,

انتهای پیام/ج 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه