اخبار داغ

خطیبی: حرف‌های زیادی برای گفتن داریم/ برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم

خطیبی: حرف‌های زیادی برای گفتن داریم/ برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم
سرمربی تیم آلومینیوم گفت: آلومینیوم اراک حرف‌های زیادی برای گفتن در لیگ برتر دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول خطیبی عصر امروز در نشست خبری دیدار هفته سوم مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: در هفته اول رقابت ها شرایطی که برای ما متصور بود عملیاتی نشد و روند کلی تیم و باشگاه مطلوب و رضایت بخش نبود اما در هفته دوم و در دیدار مقابل سپاهان روند رو به رشدی داشتیم و تلاش ما این است که در دیدار مقابل مس رفسنجان این حرکت رو به جلو را ادامه دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با تاکید بر اینکه در بازی خانگی تنها هدف کسب 3 امتیاز است افزود: با اینکه تیم مس رفسنجان از چند بازیکن  تاثیرگذار و همچنین کادر فنی خوب برخوردار است و ترکیبش زودتر از آلومینیوم بسته شده اما از تمام توان خود برای به دست آوردن این 3 امتیاز ارزشمند بهره خواهیم برد. 
,
 
,
سرمربی آلومینیوم اراک افزود: پس از پایان هفته نخست چند بازیکن جدید به تیم اضافه شده اند که در این مدت تلاش کرده ایم همه بازیکنان را به بالاترین سطح آمادگی و هماهنگی برسانیم و امیدواریم بتوانیم در زمین مسابقه از حریف بهتر ظاهر شویم.
,
 
,
خطیبی با اشاره به آنالیز دقیق مس رفسنجان برای دیدار فردا تصریح کرد: نقاط ضعف و قدرت این تیم را شناسایی کرده ایم و برای کسب 3 امتیاز پای به میدان خواهیم گذاشت ضمن اینکه خوشبختانه هیچ مصدومی برای دیدار فردا نداریم و فقط محمد علینژاد بدلیل محرومیت نمی تواند تیم را همراهی کند. 
,
 
,
وی در پاسخ به سوالی در خصوص تقویت دروازه تیم عنوان کرد: دروازبان ها نیز جزئی از بازیکنان تیم هستند و نقش کلیدی را در تیم ها ایفا می کنند در تیم آلومینیوم نیز 4 دروازبان خوب و جوان حضور دارند که هدف هر گلری بتواند شایستگی خود را به نمایش بگذارد و با تیم وفق پیدا کند در تیم استفاده خواهد شد.
,
 
,
سرمربی آلومینیوم همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص وضعیت کرونایی و فعالیت لیگ های فوتبال گفت : باتوجه به شرایط موجود و ماندن افراد در خانه طبیعتا تفریحات نیز کاهش پیدا کرده بنابراین احساس می کنم فوتبال میتواند بخشی از این اوقات فراغت افراد را در منزل پر کند و هیجان را به خانه ها بازگرداند. 
,
 
,
خطیبی تصریح کرد: باتوجه به اجرای پروتکل های ابلاغی و اجرای سختگیرانه این دستورالعمل ها امکان ادامه بازی ها وجود دارد و قطعا تیم آلومینیوم نیز حرف های زیادی در لیگ برتر برای گفتن خواهد داشت.
,
 
,
انتهای پیام؛
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه