اخبار داغ

الهویی: به قهرمانی و کسب سهمیه فکر نمی‌کنیم/ فولاد فوتبال درگیرانه‌ای بازی‌می‌کند

الهویی: به قهرمانی و کسب سهمیه فکر نمی‌کنیم/ فولاد فوتبال درگیرانه‌ای بازی‌می‌کند
مربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت؛ در حال حاضر جایگاه تیم در صدر جدول لیگ برتر ارزشی ندارد و گل‌گهر به قهرمانی یا حتی کسب سهمیه در لیگ برتر فکر نمی‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید الهویی مربی گل‌گهر در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال گفت: لیگ روی روال خودش در حال برگزاری است و این به تیم‌ها کمک می‌کند تا شرایط خوب خودشان را پیدا کنند. امیدواریم همین روند ادامه داشته باشد، چون خیلی اهمیت دارد که تیم‌ها در جریان مسابقه قرار بگیرند و فرم خوب خودشان را از دست ندهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مربی گل‌گهر عنوان کرد: بازی فردا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. فولاد ساختار تیمی منظمی دارد و نسبت به فصل گذشته تقویت شده است. این تیم را در طول هفته آنالیز کرده‌ایم و امیدوارم فردا عملکرد خوبی مقابل این تیم داشته باشیم.
,
الهویی درباره غایبان تیم گل‌گهر برای دیدار با فولاد تصریح کرد: امین پورعلی و پیمان رنجبر را مثل بازی گذشته در اختیار نداریم. تست کرونای رنجبری امروز منفی شد اما نیاز دارد روند تمرینی را زیر نظر مربی بدنساز پشت سر بگذارد تا به تیم اضافه شود.
,
مربی تیم گل‌گهر ادامه داد: فولاد نسبت به فصل گذشته در چند پست تقویت شده است. سبک بازی این تیم مانند فصل گذشته یک فوتبال درگیرانه همراه با پرس شدید است، اما فراموش نکنید مقابل آنها، تیم قدرتمند گل‌گهر قرار می‌گیرد. ما تیم خیلی خوبی داریم و سعی می‌کنیم با تاکتیک قلعه‌نویی فردا عملکرد خوبی داشته باشیم.
,
الهویی درباره صدرنشینی تیم گل‌گهر و اهداف این تیم گفت: در حال حاضر جدول برای ما هیچ ارزشی ندارد. چیزی که کادرفنی روی آن تمرکز کرده ، عملکرد با کیفیت در طول مسابقات است که براساس سبکی است که قلعه‌نویی آن را تمرینات طراحی کرده است. در کنار این موضوع نباید فراموش کنیم هدف اصلی ما در این فصل، ایجاد ثبات در جایگاه گل‌گهر در لیگ برتر است و اصلاً  به قهرمانی و کسب سهمیه فکر نمی‌کنیم. بازی به بازی جلو می‌رویم و سعی می‌کنیم در هر مسابقه عملکرد بهتری داشته باشیم و در نهایت به هدفی که داریم، برسیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه