اخبار داغ

همزمان با هفته بسیج؛

۹ باب واحد مسکونی مددجویان در شهرستان چگنی افتتاح شد+تصاویر

۹ باب واحد مسکونی مددجویان در شهرستان چگنی افتتاح شد+تصاویر
آئین افتتاح 9 باب واحد مسکونی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد چگنی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، آئین افتتاح ۹ باب واحد مسکونی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد چگنی عصر امروز با حضور امام‌جمعه چگنی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، فرمانده سپاه ناحیه چگنی و جمعی از مسئولان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی لازم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

سرهنگ پاسدار محمد علیزاده در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج امروز ۹ باب واحد مسکونی ویژه خانواده‌های محروم و نیازمند این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

,

وی افزود: این واحدهای مسکونی با کمک بسیج سازندگی سپاه ناحیه چگنی و همچنین با همکاری گروه‌های جهادی، کمیته امداد و بهزیستی در روستاهای کم برخوردار این شهرستان برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سه بخش دوره، ویسیان و شاهیوند ساخته شد.

,

فرمانده سپاه چگنی عنوان کرد: امروز علاوه بر افتتاح منازل مسکونی، ۴ واحد پایگاه خواهر و برادر در بخش ویسیان و یک مدرسه دو کلاسه در روستای سیاه چم بخش شاهیوند نیز افتتاح شد.

,

وی با اشاره به مجموع اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی برای پروژه‌ها، تصریح کرد: هرزمانی احتیاج باشد، بسیج همواره پای‌کار انقلاب است و در هر صحنه‌ای که ورود کرده موفقیت‌های زیادی به دست آورده‌ایم.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه