اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب:

با تفکر بسیجی این ملت توانسته ایم انقلاب و نظام را زنده نگه داریم

با تفکر بسیجی این ملت توانسته ایم انقلاب و نظام را زنده نگه داریم
فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب گفت:با تفکر بسیجی این ملت توانسته ایم انقلاب و نظام را زنده نگه داریم و با اقتدار دستاوردهای مهم انقلاب که همان وحدت و یکپارچگی بین مردم است را حفظ کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز، فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب نوروز اکبری در حاشیه دیدار با مسئولین سپاه ناحیه سرپل ذهاب با بازنشستگان در گفتگو با خبرنگار بازی دراز  ضمن گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین به دستاوردهای مهم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت:: با تفکر بسیجی این ملت توانسته ایم انقلاب و نظام را زنده نگه داریم و با اقتدار دستاوردهای مهم انقلاب که همان وحدت و یکپارچگی بین مردم است را حفظ کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب افزود:به همت همین تفکر بسیجی در جامعه، نقش بازنشستگان سپاه و مجموعه بسیج نیز بی تاثیر نبوده و جوانان امروزی نیز با الگوگیری و تاثی از همین اعتقادات پرورش می یابند و آینده ساز کشور میشوند.

ویادامه داد: استفاده از تجربیات بازنشستگان سپاه در عرصه های مختلف کشور، می تواند ادامه دهنده راه پیشرفت و ترقی در امورات کشور باشد و راهی برای برآب ساختن نقشه های دشمنان.

نوروزی اشاره کرد: امروزه دشمنان از فعالیت های پررنگ بازنشستگان سپاه و نیروهای بسیج و استفاده از تفکر بسیجی آنان، در برنامه های مهم کشور ما واهمه دارند و دلیلی برای سقوط حکومت ظالمانه خود می دانند لذا بااین روند، پای کار بودن برای حفظ نظام و انقلاب بر همگان واجب است .

لازم به ذکراست، درپایان این دیدارها از تعدادی از خانواد‌های بازنشستگان سپاه شهرستان سرپل ذهاب تجلیل به عمل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه