اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد لرستان:

۱۸۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان لرستانی ایجاد شد/ پرداخت تسهیلات کم‌بهره به تولیدکنندگان

۱۸۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان لرستانی ایجاد شد/ پرداخت تسهیلات کم‌بهره به تولیدکنندگان
محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: هزار و 876 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد لرستان ایجاد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جاسم محمدی فارسانی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: یکی از اولویت های کمیته امداد ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت پوشش است به طوری که در طول هفت ماه گذشته هزار و ۸۷۶ شغل در استان ایجاد شده است که در مجموع بالغ بر ۵۶ میلیارد تومان تسهیلات در این زمینه به مددجویان تحت پوشش پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: ۱۰۷هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد است که ۵۰ درصد آن زنان سرپرست خانوار هستند و شغل های ایجاد شده بیشتر در زمینه مشاغل خرد بوده است که بتوانند درآمد با ثباتی را برای مددجو به ارمغان آورد.

,

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان عنوان کرد: از سال گذشته طرح راهبری اشتغال در استان اجرایی شده است که دراین طرح افرادی که در زمینه های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، تولید عسل و  گیاهان دارویی فعالیت می‌کنند با توجه به ظرفیت، توان و علاقه مددجو از صفرتا ۱۰۰ اشتغال زایی را دنبال و در پایان محصول تولیدی را طبق قرارداد خریداری می‌کنند که باعث حل مشکل فروش تولیدات نهایی شده است.

,

فارسانی تصریح کرد: تولید کنندگان می‌توانند با به کارگیری مددجویان تحت پوشش در واحدهای تولیدی خود به ازای هر مددجو ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود صفر تا چهار درصد دریافت نمایند و یا بیمه تامین اجتماعی این افراد تا دوسال توسط کمیته امداد پرداخت شود.

,

وی بیان کرد: هم اکنون تسهیلات اشتغال زایی به سرپرست خانوار و همچنین فرزندان خانواده های تحت پوشش پرداخت می‌شود و افراد نیازمندی که تحت پوشش نیستند، بعد از تشخیص نیازمندی و آموزش های لازم می‌توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه