اخبار داغ

فیلم/

شیعه و سنی پای کار قرارگاه تحول محلات بسیج شهرستان بستک+فیلم

شیعه و سنی پای کار قرارگاه تحول محلات بسیج شهرستان بستک+فیلم
باتوجه به جمعیت شیعه و سنی بودن شهرستان بستک این هماهنگی و اتحادی که از قبل بوده با تشکیل قرارگاه طرح تحول محلات بیشتر شده و برادران اهل سنت هم در کنار اهل تشیع پای کار قرارگاه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدعلی دمی زاده مسئول قرارگاه تحول محله میرزآباد شهر بستک در مصاحبه ویدئویی با خبرگزاری هرمز اظهار کرد: محله حاشیه نشین میرزآباد شهرستان بستک که نیازمند برخی مسائل حوزه شهری و دچار مشکلات و معضلات بود با تشکیل قرارگاه، به جایی رسیده که جوانان محله از لحاظ فرهنگی ورزشی و اجتماعی خوش درخشیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: یکی از کارها قرارگاه، ارتباط و تعامل با شرکت ها و تولیدکنندگان در شهرستان بستک بود که اجناس شان را با قیمت منصفانه و ارزان در اختیار قرارگاه قرار دهند که ما دراختیار مشتریان و نیازمندان قرار بدهیم و همچنین از این طریق مناسبت های فرهنگی را تبلیغ کنیم وبعنوان مثال شرکت دوغ زکای دهنگ شهرستان بستک، هفته بسیج را بصورت مکتوب روی دوغ ها درج کرده بود.

,

دمی زاده با بیان اینکه رفع فقر و محرومیت از چهره شهر بستک از اهداف اصلی قرارگاه است خاطرنشان کرد: باتوجه به جمعیت شیعه و سنی بودن شهرستان بستک این هماهنگی و اتحادی که از قبل بوده با تشکیل قرارگاه طرح تحول محلات بیشتر شده و برادران اهل سنت هم در کنار اهل تشیع در کنار این قرارگاه پای کار هستند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه