اخبار داغ

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:

ارزیابی سیاست آمریکا راه حل مشکلات ما نیست/ دولت عزمی برای هماهنگی با سایر قوا ندارد

ارزیابی سیاست آمریکا راه حل مشکلات ما نیست/ دولت عزمی برای هماهنگی با سایر قوا ندارد
زاهدی گفت: ماه های باقی مانده دولت می تواند فرصت و موقعیت خوبی را برای آن ایجاد کند؛ چرا که امروز مردم از این دولت خاطره خوبی ندارند و برخی از مردم گاهی روز شماری می کنند که چه زمانی این دولت تمام و دولت بعدی تشکیل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی زاهدی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی گفت: رهبر فرزانه انقلاب در سخنان خود توصیه هایی به مدیران کشور در قوای سه گانه داشتند که به منظور رفع مشکلات نباید چشم به بیگانه و به خارج از کشور دوخت و اینگونه نیست که بگوئیم مسائل راه حل ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید اطمینان خاطر، اعتماد به نفس و خود باوری داشته باشیم که ما می توانیم و این رویکرد باید در تمامی مسئولان و در همه قوا وجود داشته باشد.

,

وی با تأکید بر اینکه همکاری قوای سه گانه برای موفقیت بسیار مهم است، عنوان کرد: متأسفانه شاهد هستیم که دولت برای آنکه با سایر قوا هماهنگ شود، عزمی ندارد و به راحتی مقابل مصوبات مجلس می ایستد و برخی اوقات برای قوه قضائیه تعریف هایی دارد.

,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه برای رفع نیازهای مردم باید اقدام کرد و نباید نسبت به مشکلات آنان بی توجه بود، ابراز کرد: راه حل مشکلات را باید در داخل کشور دنبال کرد و نباید خیلی به خارج از کشور چشم دوخت.

,

زاهدی افزود: راه حل هایی که نگاه به غرب را داشته باشد، اینکه چه فردی رئیس جمهور آمریکا می شود تا چه زمانی مذاکره کنند؛ همه این مسائل مورد نکوهش مقام معظم رهبری قرار گرفت؛ بنابراین مسئولان باید با وفاق، همدلی و اراده آهنین برای رفع مشکلات مردم اقدام کنند.

,

نماینده با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری توصیه های خوبی برای باقی مانده دولت داشتند، تصریح کرد: ماه های باقی مانده دولت می تواند فرصت و موقعیت خوبی را برای آن ایجاد کند؛ چرا که امروز مردم از این دولت خاطره خوبی ندارند و برخی از مردم گاهی روز شماری می کنند که چه زمانی این دولت تمام و دولت بعدی تشکیل می شود.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: دولت باید یک گره گشایی جدیدی را ایجاد کند تا مردم امیدوار شوند و امیدواریم که دولت این کار را انجام دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه