اخبار داغ

در قالب نمونه رزمایش مومنانه انجام گرفت؛

ورود موفق بسیج به عرصه کمک های معیشتی + تصاویر

ورود موفق بسیج به عرصه کمک های معیشتی + تصاویر
ورود بسیج در عرصه های مختلف سازندگی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و همچنین در موضوع "رزمایش کمک مومنانه" نیز توانسته به بهترین شکل ممکن ورود کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، در هفته بسیج قرار داریم، هفته ای میمون و مبارک که اهمیت و ضرورت آن بر کسی پوشیده نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

عملکرد بسیج بعنوان یکی از پایه های اصلی خدمت در حوزه های مختلف سبب شده تا به عینه شاهد اثرات مفید این پدیده موثر باشیم.

,

ورود بسیج در عرصه های مختلف سازندگی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و همچنین در موضوع "رزمایش کمک مومنانه" نیز توانسته به بهترین شکل ممکن ورود کند.

,

در استان ایلام بعنوان یک استان کمتر توسعه یافته به علت درگیری مستقیم با جنگ تحمیلی این خدمات بیشتر نمایان کرده است، امروزه بالغ بر 10 هزار طرح محرومیت زدایی در این استان از سوی بسیج اجرا شده است.

,

در حوزه طرح های اقتصاد مقاومتی بیش از چهار هزار طرح زودبازده با اشتغالزایی حداقل 10 هزار نفر ایجاد شده است.

,

در همین راستا سردار جما شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام در این رابطه گفت: این رزمایش با دستور و تاکیدات مقام معظم رهبری با هدف کمک‌رسانی به فقرا و آسیب‌دیدگان ناشی از بیماری کرونا همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

,

وی با بیان اینکه با بسیج همه نیروها و امکانات، تمهیدات لازم برای برگزاری این رزمایش در سطح استان ایلام فراهم شده است، یادآور شد: سپاه استان و بسیج از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا، تمام توان و ظرفیت خود را در راستای خدمت به مردم برای مبارزه و پیشگیری از شیوع این ویروس به میدان آورده و این خدمات همچنان تا شکست آن ادامه دارد.

,

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه در این رزمایش با مشارکت نهادهای حمایتی و بنیادهای کشور نیازمندان تحت حمایت و پوشش قرار می گیرند، افزود: بر این اساس کمک های مردمی و خیرین و نیکوکاران برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از  شیوع ویروس کرونا جمع آوری شده و در اختیار این عزیزان قرار می گیرد.

,

سردار شاکرمی با تاکید بر اینکه تمام سعی ما این است که کمک‌ها واقعا مؤمنانه و بر اساس رعایت عزت نفس افراد باشد، گفت: محور جمع آوری کمک های مردمی در این رزمایش پایگاه‌های مقاومت خواهران و برادران و تمامی رده های مقاومت بسیج بوده که با تشکیل ستادهایی در مرکز استان و شهرستانها با مشارکت نهادهای حمایتی، خیرین و بنیادهای کشوری در سراسر استان فعالیت خواهند کرد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه