اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

بسیج نگاه سیاسی ندارد/ مدیریت بسیجی راهکار عبور از سد مشکلات کشور است

بسیج نگاه سیاسی ندارد/ مدیریت بسیجی راهکار عبور از سد مشکلات کشور است
سردار معروفی گفت: نگاه بسیج تحت هیچ شرایطی سیاسی نیست و خود را برای گروه ها و احزاب مختلف هزینه نمی کند بلکه خود را برای ملت ایران، ولایت و انقلاب که ماندگار هستند، فدا می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در دیدار با استاندار کرمان به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج و سپاه در نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران با نگاه عاشورایی رسالت خود را انجام می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: قطعا بسیجی فردی نیست که در سپاه صاحب فرمانده باشد بلکه بسیج و بسیجی یک فرهنگ و آرمان عاشورایی است، آنچه که امام خمینی (ره)  برای ثبات و بقای انقلاب اسلامی تصریح کردند در واقع همان است که پیامبر اکرم (ص) در تشکیل حکومت در مدینه منوره مشخص کردند.

,

بسیج مستضعفان ادامه دهنده راه بسیج تشکیل شده در صدر اسلام است

, بسیج مستضعفان ادامه دهنده راه بسیج تشکیل شده در صدر اسلام است, بسیج مستضعفان ادامه دهنده راه بسیج تشکیل شده در صدر اسلام است,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد: امام خمینی (ره) پیامبرگونه بسیج را از میان انقلابیون برای بقای انقلابی که خود مردم برای پیشرفت اهداف متعالی اسلام برگزیدند و به عنوان اسلام ناب مشخص کردند، سازماندهی کرد.

,

سردار معروفی ابراز کرد: این اقدامی که امام خمینی (ره) انجام دادند در واقع همان کار رسول اکرم (ص) در صدر اسلام است که توسط حضرت علی (ع) ادامه یافت و در نهایت به واقعه عاشورا ختم شد.

,

وی یادآور شد: فرهنگ بسیج، فرهنگ اهل بیت (ع) است و بسیج مفهوم اصلی سپر بلای مردم شدن تجلی می یابد و بسیجیان مخلصانه برای حفظ ارزش های الهی و امنیت مردمی که با همه وجود پای این انقلاب ایستاده اند، در فدا کردن جان از یک دیگر سبقت می گیرند.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: نگاه بسیج تحت هیچ شرایطی سیاسی نیست و خود را برای گروه ها و احزاب مختلف هزینه نمی کند بلکه خود را برای ملت ایران، ولایت و انقلاب که ماندگار هستند، فدا می کند.

,

سردار معروفی اذعان کرد: توانمندی بسیج به واسطه گستره ای که در کشور ایجاد شده شامل ایجاد ۵۴ هزار پایگاه در کشور و ۲ هزار و ۴۰۰ پایگاه در استان و حجم عظیمی از گردان های بسیجی، حلقه های صالحین و گروه های جهادی آماده به کار قابلیت حل بخش بزرگی از مشکلات کشور را دارد.

,

مدیریت بسیجی راهکار عبور از سد مشکلات کشور است

, مدیریت بسیجی راهکار عبور از سد مشکلات کشور است, مدیریت بسیجی راهکار عبور از سد مشکلات کشور است,

وی ادامه داد: اگر در نحوه مدیریت کشور از مدیران بسیجی و انقلابی استفاده شود قطعا در راه حل مشکلات به بن بست نمی رسیم.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: همانگونه که روز گذشته رهبر انقلاب راهکارهای حل مشکلات اقتصادی کشور را در جمع سران سه قوه تحلیل کردند، راهکار حل مشکلات نگاه به درون است که پتانسیل آن در کشور وجود دارد.

,

سردار معروفی عنوان کرد: نگاه بسیجی برای حل مشکلات مردم زمان و مکان نمی شناسد و قطعا اگر اجرا شود از سد مشکلاتی که در کشور وجود دارند، به راحتی عبور خواهیم کرد.

,

وی افزود: بسیج و سپاه برای حل مشکلات مردم در کنار مسئولان ایستاده و هر کجا که نیاز باشد این آمادگی کمک رسانی را داریم، در مقابله با ویروس کرونا بسیج طرح محله محور غربالگری را برای کنترل بیماری انجام می دهد.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: از سوی دیگر بسیج آمادگی دارد در حوزه های مختلف همچون کنترل تنظیم بازار، جلوگیری از احتکار، محرومیت زدایی، موارد اجتماعی و فرهنگی، اقتصاد مقاومتی که از اهمیت ویژه ای برخوردار است، به مسئولان اجرایی کمک کند.

,

سردار معروفی متذکر شد: بسیج هیچ مسئله تخریبی و تقابل گونه با مسئولان اجرایی در شهرستان های استان ندارد و بلکه یک همکاری و تعامل خوب با نگاه ویژه به مردم با مسئولان دارد چرا که به دنبال نزاع در جامعه مردم متضرر می شوند.

,

وحدت، شاه کلید حفظ انسجام انقلاب اسلامی در شرایط خطیر کنونی

, وحدت، شاه کلید حفظ انسجام انقلاب اسلامی در شرایط خطیر کنونی, وحدت، شاه کلید حفظ انسجام انقلاب اسلامی در شرایط خطیر کنونی,

وی یادآور شد: در شرایط کنونی وجود وحدت از هر چیز دیگر مهم تر است تا به واسطه آن بتوان انسجام انقلاب اسلامی را حفظ کرد.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: در زمانی که دشمن با جدیت به دنبال بر هم زدن حوزه های اجتماعی ما بود، انصافا تبادل اطلاعاتی و آمادگی که در مجموعه سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و اداره اطلاعات وجود داشت، را دشمن با تمام وجود حس می کرد.

,

سردار معروفی تاکید کرد: طرح بر هم زدن کشور، سیاست جدی دشمن بود که با آمادگی و هوشیاری نهادهای مختلف خنثی شد.

,

وی ادامه داد: در شرایط کرونایی رزمایش آمادگی برای گردان های بسیج شامل ۴۲ گردان امام علی (ع) و ۶۰ گردان کوثر در سراسر استان انجام شد و با این روش آمادگی خود را بالا بردیم.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اذعان کرد: ما در تلاش هستیم سایر حوزه ها از محور حوزه اجتماعی خارج نشود، از رو با انجام اقداماتی نظیر کمک های مومنانه و حرکات اجتماعی این اقدام را تحقق می بخشیم.

,

سردار معروفی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت خروج سایر حوزه ها از حوزه اجتماعی بسیج در اختیار نیروی انتظامی قرار می گیرد تا مشکل برطرف شود، در صورتی که موضوع امنیتی شود و مجبور به ورود شویم به معنی هزینه شدن است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه