اخبار داغ

ایستگاه سوم: سپاهان_تراکتورسازی

ایستگاه سوم: سپاهان_تراکتورسازی
در ادامه بازی های لیگ برتر و در ایستگاه سوم سپاهان اصفهان روز پنجشنبه 6 آذرماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز در مقابل تراکتورسازی به میدان خواهد رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صاحب نیوز؛ در ادامه بازی های لیگ برتر و در ایستگاه سوم سپاهان اصفهان روز پنجشنبه 6 آذرماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز در مقابل تراکتورسازی به میدان خواهد رفت؛ تقابل این دو تیم همیشه یکی از جذاب ترین بازی های لیگ به شمار می رود و اغلب نیز بیش از یک گل در این بازی به ثمر رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

طلایی پوشان اصفهان با یک باخت و با یک برد به ایستگاه سوم رسیدند و در مقابل تراکتورسازی در دو هفته لیگ دو تساوی به دست آورده است و هر دو دنبال سه امتیاز در این بازی باشند؛  نتیجه این بازی برای هر دو تیم بسیار اهمیت دارد و می تواند در ادامه روند تیم تاثیر گذار باشد.

,

شاگردان نویدکیا در مقابل تیمی قرار می گیرند که در خط هافبک و حمله بسیار پر مهره و خطرناک است و کار برای مدافعان سپاهان در این بازی بسیار سخت خواهد بود؛ اما در مقابل خط دفاع تراکتور به کیفیت هافبک و حمله نبوده و باید طلایی پوشان از این فرصت بهره ببرند.

,

بازی فصل گذشته 2 تیم در اصفهان با 2 گل به سود سپاهان به اتمام رسید اما در تبریز این تراکتور بود که برنده بازی شد

,

سپاهان در این دیدار گئورگی ولیسانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. در آن سو خانزاده مدافع میانی تراکتور نیز مصدوم بوده احتمالاً به بازی روز پنج‌شنبه نخواهد رسید.

,

قضاوت این مسابقه مهم طبق اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال برعهده بیژن حیدری گذاشته شده است و این اولین دیداری خواهد بود که داور فیزیوتراپ فوتبال ایران در لیگ بیستم قضاوت خواهد کرد.

,

یکی از نکات جالب در این مسابقه حضور حاج صفی بازیکن سابق تیم سپاهان در تیم تراکتورسازی است و همچنین منصوریان و نویدکیا هر دو از مربیان جوان لیگ و جویای نام به حساب می آیند که تقابل این دو نیز جذابیت خاص را برای این مسابقه ایجاد خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه