اخبار داغ

امام جمعه رزن:

عده ای با وجود بدعهدی در برجام و شهادت سردار سلیمانی هنوز دم از مذاکره می زنند

عده ای با وجود بدعهدی در برجام و شهادت سردار سلیمانی هنوز دم از مذاکره می زنند
حجت الاسلام علی اکبر منصوری گفت: علی رغم بدعهدی دشمن در مذاکرات برجام شاهد هستیم که متاسفانه عده ای در داخل کشور به جای تکیه بر توان داخلی و نشان دادن یک جو غیرت به دنبال پیروزی بایدن باز هم دم از مذاکره می زندد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت الاسلام علی اکبر منصوری، امام جمعه رزن صبح امروز در یادواره شهدای پایگاه شهید سلیمی رزن اظهار کرد: بسیجی نمونه دارای ویژگی های برجسته ای همچون اخلاص، شجاعت، ایثار، ولایتمداری صادقانه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه در راه رسیدن به اهداف انقلاب نیازمند بسیجیان هستیم که همچون ۸ سال دفاع مقدس با اخلاص در عرصه باشند، ادامه داد: بسیجی مخلص و ولایتمدار تلاش می کند تا دقیقا منطبق بر اندیشه ها و خواست رهبری انقلاب قدم برداردد

,

منصوری ایثار و از خودگذشتگی را یکی دیگر از شاخصه های بسیجی بودن نامید و افزود: شجاعت رکن بسیار مهم از فرهنگ و اندیشه بسیجی است.

,

امام جمعه رزن داشتن شجاعت برای مسئولین را یک ویژگی مهم دانست و افزود: در راه مبارزه با استکبار و بهبود شرایط مردم کشورمان این شجاعت است که می تواند در کنار اخلاص و ایثار راهگشا باشد.

,

منصوری با اشاره به برخی ضعف نشان دادنها در سالهای اخیر در برابر استکبار، گفت: ما علی رغم بدعهدی دشمن در مذاکرات برجام شاهد هستیم که متاسفانه عده ای در داخل کشور به جای تکیه بر توان داخلی و نشان دادن یک جو غیرت به دنبال پیروزی بایدن باز هم دم از مذاکره می زند.

,

امام جمعه رزن با اشاره به افزایش شدید قیمت برخی اقلام اساسی مردم،ادامه داد: گفته بودند کاری می کنند که مردم به یارانه محتاج نباشند اما امروز با قیمتهای بسیار بالا مواجه شده ایم که همگی بخاطر نداشتن روحیه بسیجی در مدیریت است.

,

وی با اشاره به جنایت آمریکایی ها در شهادت حاج قاسم سلیمانی، افزود: جای تاسف است که برخی باز هم دم از مذاکره با قاتلان این شهید عزیز بزنند و این ها به علت نبود تفکر و روحیه بسیجی است که در آن شجاعت یک محور است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه