اخبار داغ

امام جمعه بخش مرکزی یزد تاکید کرد

لزوم پایبندی به دستورالعمل های ستاد ملی کرونا/ آسیب دیدگان کرونا را فراموش نکنید

لزوم پایبندی به دستورالعمل های ستاد ملی کرونا/ آسیب دیدگان کرونا را فراموش نکنید
آیت الله مدرسی گفت: باید برای کنترل بیشتر بیماری کرونا طرح های محله محور خودمان را تقویت کنیم و آموزش های علمی را در اختیار بسیجیان عزیز قرار بدهیم تا بتوانند خانواده ها و مبتلایان را به قرنطینه خانگی تشویق کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید محمد کاظم مدرسی درگفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به ایجاد محدودیت های کرونایی گفت: این محدودیت ها باید از ماه های گذشته صورت می گرفت و اکنون نیز قابل تقدیراست. خوشبختانه مردم یزد نیز بیش از 85 درصد  ملتزم به رعایت این دستورالعمل ها بوده اند. البته ما تلفات و خساراتی در این بیماری داشتیم فلذا تا پایان شیوع بیماری کرونا باید به دستورالعمل ها پایبند باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آیت الله سید محمد کاظم مدرسی درگفتگو با خبرنگار , یزدرسا،,  با اشاره به ایجاد محدودیت های کرونایی گفت: این محدودیت ها باید از ماه های گذشته صورت می گرفت و اکنون نیز قابل تقدیراست. خوشبختانه مردم یزد نیز بیش از 85 درصد  ملتزم به رعایت این دستورالعمل ها بوده اند. البته ما تلفات و خساراتی در این بیماری داشتیم فلذا تا پایان شیوع بیماری کرونا باید به دستورالعمل ها پایبند باشیم.,

امام جمعه بخش مرکزی یزد عنوان کرد: باید برای کنترل بیشتر بیماری کرونا طرح های محله محور خودمان را تقویت کنیم و آموزش های علمی را در اختیار بسیجیان عزیز قرار بدهیم تا بتوانند خانواده ها و مبتلایان را به قرنطینه خانگی تشویق کنند.

,

وی تاکید کرد: اگر خانواده هایی هستند که در اثراین بیماری و محدودیت های ناشی از آن مشکل معیشتی دارند باید نهادهای حمایتی به مددشان برسند و این مورد باید از طریق طرح های بسیج و محله محور البته با محوریت مساجد هر محله انجام شود.

,

آیت الله مدرسی اظهار کرد: انشاالله خداوند به تمام کسانی که در این راه قدم گذاشته اند اعم از مردم عزیز استان یزد، مسئولین و خصوصاً کادر درمان که جهاد گونه در این زمینه حضور پیدا کردند  توفیق بدهد.

,

وی در پایان گفت: در کنار درمان و رعایت دستورالعمل های بهداشتی باید به استغاثه و معنویت نیز توجه پیدا کرد. همچنین نباید از کمک به خانواده های نیازمند آسیب دیده از این شرایط غافل شد.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه