اخبار داغ

مدیر فنی و نظارت بر پروژه‌ های عمرانی شهرداری بجنورد:

۱۹هزار متر از مسیل خندق‌های بجنورد نیازمند بهسازی است

۱۹هزار متر از مسیل خندق‌های بجنورد نیازمند بهسازی است
محسن احمدی با اشاره به اینکه طول مسیل خندق شهر بیش از ۲۵هزار متر است گفت: ۱۹هزار متر طول این مسیلها نیازمند بهسازی است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن احمدی، مدیر فنی و نظارت بر پروژه‌ های عمرانی شهرداری بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهار کرد: هم اکنون عملیات عمرانی  بهسازی مسیلهای ملکش و آفرینش، کال پسته (محلات صادقیه، حصار شیرعلی و ...) و دوبرابر (شهرک امام خمینی (ره) ) در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 2 هزار و 900 متر از مسیل های ملکش و آفرینش، کال پسته و دوبرار با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد و 500 میلیون ریال بهسازی شده است.

,

احمدی خاطر نشان کرد: مطالعات جامع هدایت آبهای سطحی شهر بجنورد توسط مهندسین مشاور طرح در حال انجام است، عملیات اجرایی درمسیلهای ملکش، آفرینش و کال پسته نیز با هماهنگی مشاور طرح انجام می شود.

,

مدیر فنی و نظارت بر پروژه های عمرانی شهرداری ، با اشاره به اینکه شهر بجنورد به واسطه گذر مسیل های متعدد یک شهر کاسه ای است که با خطر سیل مواجه است، تصریح کرد: هر ساله مدیریت شهری هزینه های گزافی را به خاطر عملیات لایروبی مسیل های گذری از محدوده شهری مرکز استان متحمل می شود که بهسازی مسیل های موجود بنا به اولویت و ضرورت می تواند نقش به سزایی در کاهش هزینه های مدیریت شهری، مدیریت ریسک و مدیریت بحران، ایفا کند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه