اخبار داغ

فریب درخواست حضور مقابل دستگاه عابر بانک را نخورید

فریب درخواست حضور مقابل دستگاه عابر بانک را نخورید
رییس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا درباره درخواست‌های حضور در مقابل دستگاه عابر بانک هشدار داد و از هموطنان خواست نسبت به ترفند‌های حیله گرانه کلاهبرداران آگاه باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ شهاب امینی گفت: کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی به تازگی موفق شدند شیادانی را که با وعده‌هایی مانند بروز اشتباه در واریز پول، برنده شدن در انواع قرعه کشی، ثبت نام در طرح‌های کمک معیشتی و ...، خواستار حضور شهروندان در مقابل دستگاه‌های عابر بانک شده و با شگرد‌های خاص مجرمانه، حساب آنان را تخلیه می‌کردند، شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه قطعا برای واریز هرگونه وجه از سوی دیگران، نیاز به حضور در مقابل دستگاه‌های عابر بانک نیست، افزود: تقاضای اطلاعات شخصی و محرمانه حساب‌های بانکی (رمز اول، رمز دوم، تاریخ انقضا، CVV۲ و...)، می‌تواند حاکی از اقدام به کلاهبرداری باشد.

رییس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در پایان از هموطنان خواست به تماس‌های ناشناس و مشکوک افرادی که مدعی هستند از طرف ارگان‌ها و سازمان‌هایی مثل صدا و سیما و اپراتور‌های تلفن همراه ارتباط برقرار می‌کنند، توجه نکرده و آگاه باشند که واریز وجه با ارائه شماره کارت یا حساب و بدون نیاز به سایر اطلاعات کارت بانکی نیز امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,

منبع:میزان

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه