اخبار داغ

مسئول بسیج فرهنگیان استان اصفهان:

فداکاری ها و زحمات معلمان در دوران کرونا دیده نشده است/ راه اندازی پویش «لبخند رضایت» برای پر کردن خلا اقدامات پرورشی در آموزش برخط

فداکاری ها و زحمات معلمان در دوران کرونا دیده نشده است/ راه اندازی پویش «لبخند رضایت» برای پر کردن خلا اقدامات پرورشی در آموزش برخط
مسئول بسیج فرهنگیان استان اصفهان با انتقاد از نپرداختن به نقش معلمان در دوران کرونا بیان کرد: متأسفانه در دوران کرونا قشری که به فراموشی سپرده شدند و هیچ کجا آن زحمات و تلاش جهادی و روحیه انقلابی آن ها دیده نشد، قشر زحمتکش فرهنگیان و معلمان بودند که در این شرایط سخت کرونا مباحث تحصیل و علم را زنده کردند و نگذاشتند که آموزش و تربیت تعطیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی پیمان صفت در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: بسیج فرهنگیان با کمک آموزش و پرورش به مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه ورود کرده و این مرحله با محوریت فرهنگیان بسیجی در بدنه آموزش و پرورش اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مسئول بسیج فرهنگیان استان اصفهان گفت: عنوان این مرحله کمک مومنانه «لبخند رضایت» است؛ مراحل قبلی کمک مومنانه با تهیه و توزیع بسته های معیشتی، بهداشت و لوازم تحریر در بین خانواده های نیازمند انجام شد.

,

وی افزود: برنامه ها را در مرحله سوم کمک مومنانه تغییر دادیم و به سمت ارائه خدمات تربیتی به دانش آموزان رفتیم؛ لبخند رضایت دو هدف را دنبال می کند که در اولین هدف؛ غفلت از شان و جایگاه معلمان در دوران کرونا را می زداید.

,

سرهنگ پیمان صفت با انتقاد از نپرداختن به نقش معلمان در دوران کرونا بیان کرد: در رسانه ها می شنویم که کادر درمان، پرستاران، پزشکان، جبهه سلامت تقدیر می شوند که البته باید از این قشر عزیز که در این جبهه مشغول فعالیت هستند، تقدیر شود که حافظان سلامت و در خط مقدم هستند؛ اما متأسفانه در دوران کرونا قشری که به فراموشی سپرده شدند و هیچ کجا آن زحمات و تلاش جهادی و روحیه انقلابی آن ها دیده نشد، قشر زحمتکش فرهنگیان و معلمان بودند که در این شرایط سخت کرونا مباحث تحصیل و علم را زنده کردند و نگذاشتند که آموزش و تربیت تعطیل شود.

,

وی با توضیح اینکه متأسفانه جایی از معلمان و فرهنگیان اسمی برده نشد، خاطر نشان کرد: دومین هدف این پویش، خلا تربیتی است که در دوران کرونا با آن مواجه هستیم، متاسفانه در شرایط عادی هم مسائل تربیتی و پرورشی از مسائل آموزشی در مدارس عقب بود، در شرایط کرونا این عقب ماندگی و عقب گردد به مراتب بیشتر شد.

,

مسئول بسیج فرهنگیان استان اصفهان اضافه کرد: در دوران کرونا، در پیام رسان ها مباحث درسی و آموزشی دنبال می شد اما بستری برای خدمات تربیتی و پرورشی دیده نشده است؛ متاسفانه مسئله پرورش در دوران کرونا برای نسل نوجوان و جوان ما به فراموشی سپرده شد.

,

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب می فرمایند که منطق بسیج استفاده از فرصت ها و تبدیل تهدیدها به فرصت ها است و منطق آموزش و پرورش هم انسان سازی است؛ خروجی آموزش و پرورش باید افرادی باشد که منطبق بر تفکر اسلامی باشند که ما با استفاده از این دو منطق پویش لبخند رضایت را راه اندازی کردیم.

,

سرهنگ پیمان صفت در پایان گفت: یک سری ظرفیت ها در پایگاه های بسیج و مساجد و کتابخانه وجود دارد که در این پویش از آن ها استفاده می کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه