اخبار داغ

در اختتامیه نمایشگاه قرارگاه‌های تحول محلات هرمزگان عنوان شد؛

قرارگاه تحول محلات بسیج هرمزگان به‌عنوان الگوی مسجدمحوری در جهان اسلام بکارگرفته می‌شود

قرارگاه تحول محلات بسیج هرمزگان به‌عنوان الگوی مسجدمحوری در جهان اسلام بکارگرفته می‌شود
الگوی طرح تحول محلات هرمزگان، نه تنها باید الگوی کشوری باشد بلکه باید بتواند در جهان اسلام بعنوان یک مدل مسجدمحوری مورد توجه قرار بگیرد و ان شاالله منشا خیرات و برکات باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ حجت الاسلام محمدعبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در اختتامیه نمایشگاه قرارگاه های طرح تحول محلات هرمزگان در مصلی بندرعباس اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه فرصتی برای شناساندن ظرفیت های طرح تحول محلات استان است که هرمزگان جز پیشگامان این حرکت مبارک و برای استان مایه افتخار و سربلندی است ان شاالله این طرح در سراسر استان بتوانداز آن جایگاهی که انتظار می رود برخوردار شود و به نمایندگی از همه مسئولان تشکر و قدردانی می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: امیدوارم که ان شاالله این حرکتی که سردار سالاری فرمانده محترم سپاه امام سجاد(ع)استان که از دوره فرماندهی سپاه بندرعباس شروع کردندامروز بعنوان یک الگو در سطح کشور و البته در جهان مطرح شود.

,

عبادی زاده با اشاره به دوران آغازین انقلاب اسلامی و تشکیل کمیته های انقلاب به فرمان امام راحل یادآور شد: طرح تحول محلات بسیج ما را به یاد آغازین انقلاب اسلامی می اندازد که کمیته های انقلاب در محلات شکل گرفت و توطئه های دشمنان را خنثی می کرد و اولین کسانی که جلوی تحرکات منافقین و توطئه های دشمنان در دهه ۶۰ می گرفتند جوانان اهل مسجد کمیته انقلاب بودند.

,

عبادی زاده ادامه داد: در یکی از ترورهای کور و غم انگیز در خیابان ناصرخسرو در تهران که با انفجار بمب تعداد زیادی از مردم را کشتند اتفاقا بنده نزدیک به صحنه بودم و دیدم که اولین کسانیکه حضور پیدا کردند بچه های کمیته انقلاب بودند.

,

وی خاطرنشان کرد: امروز این تجربه بسیار ارزشمند در اختیار ما هست که ان شالله بخوبی از آن استفاده کنیم.

,

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان نیز در مراسم اختتامیه نمایشگاه قرارگاه های طرح تحول محلات با تشکر از همه مسئولان و بخصوص بسیجیان سراسر استان در برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: این نگاه و تفکر بسیج است که به لطف الهی میدان دار همه عرصه های نظامی، ورزشی، فرهنگی، علمی، محرومیت زدایی و اقتصادی در جامعه است و امروز بسیج خادم ملت و میدان دار کارهای سخت، و بعنوان شاه کلید مهره های بسته است.

,

وی افزود: بسیج ولایتمدار و در خط مقدم همه سختی های و دشواری هاست که نمونه ای از توانمندی ها و ظرفیت های بی بدیل بسیج، امروز در قالب قرارگاه طرح تحول محلات در استان شکل گرفته و این حرکت که با نگاه مسجدمحوری از سال ۱۳۹۴ در دو مسجد بندرعباس آغاز کردیم امروز به لطف الهی در ۶۰۰ مسجد سراسر استان قرارگاه طرح تحول محلات شکل گرفته و هرکدامشان در همه عرصه های ذکر شده منشا خیر و برکت بوده اند.

,

سردار سالاری ادامه داد: به فرموده سردار سلیمانی فرمانده محترم بسیج؛ این الگوی طرح تحول محلات، نه تنها باید الگوی کشوری باشد بلکه بتواند در جهان اسلام بعنوان یک مدل مسجدمحوری مورد توجه قرار بگیرد و ان شاالله منشا خیرات و برکات باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه