اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد؛

اجرای عملیاتی طرح شهید قاسم سلیمانی در اسدآباد

اجرای عملیاتی طرح شهید قاسم سلیمانی در اسدآباد
سرهنگ امیدعلی الیاسی با بیان اینکه مسئولیت کمیته حمایت و قرنطینه خانگی و غیر خانگی در طرح شهید سلیمانی برعهده بسیج و سپاه است، گفت: در اسدآباد جهت اجرای این طرح ۹۵ تیم زیر مجموعه این کمیته تشکیل شده که امور مربوط به توزیع کمک‌های مؤمنانه و آموزش مبتلایان به کرونا انجام خواهند داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب در خصوص بهره‌گیری از کمک نیروهای بسیج و مردمی برای رهایی کشور از این عارضه همه گیر کرونا، اظهار کرد: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ از ۵ آذرماه با شعار هر خانواده یک پایگاه سلامت به صورت محله محور و خانواده محور در اسدآباد آغاز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

طرح شهید سلیمانی با شعار هر خانواده یک پایگاه سلامت

, طرح شهید سلیمانی با شعار هر خانواده یک پایگاه سلامت, طرح شهید سلیمانی با شعار هر خانواده یک پایگاه سلامت,

وی با بیان اینکه اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای قطع زنجیره مبتلایان به کرونا، بهبودی و کاهش بستری بیماران در بیمارستان‌ها است، افزود: این طرح با همکاری سپاه و بسیج، وزارت بهداشت انجام می‌شود.

,

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تصریح کرد: در این طرح ۴ کمیته حمایت و قرنطینه خانگی و غیرخانگی، رهگیری و مراقبت، آموزش همگانی، پایش و نظارت در زیر مجموعه ستاد عملیاتی مقابله با کرونا شکل گرفته است.

,

کمیته حمایت و قرنطینه برعهده بسیج و سپاه است

, کمیته حمایت و قرنطینه برعهده بسیج و سپاه است, کمیته حمایت و قرنطینه برعهده بسیج و سپاه است,

وی با بیان اینکه مسئولیت کمیته حمایت و قرنطینه خانگی و غیر خانگی برعهده بسیج و سپاه است، تصریح کرد: در این کمیته امور مختلف از جمله توزیع کمک‌های مؤمنانه و آموزش افراد مبتلابه کرونا انجام می‌گیرد که ما برای هر فرد و خانواده مبتلا یک سفیر سلامت تعریف کرده و کمک‌های حمایتی را از طریق این سفیر خواهیم داشت.

,

الیاسی با بیان اینکه برای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ۹۵ تیم تشکیل دادیم که این تیم‌ها در کمیته حمایت و قرنطینه به صورت مستقیم مسئولیت دارند، افزود: البته این ۹۵ تیم در دو کمیته مراقبتی و نظارتی هم کمک کار دانشکده علوم پزشکی هستند.

,

اجرای عملیاتی طرح شهید سلیمانی از ۵ آذر

, اجرای عملیاتی طرح شهید سلیمانی از ۵ آذر , اجرای عملیاتی طرح شهید سلیمانی از ۵ آذر ,

وی با بیان اینکه جلسات و هماهنگی بین شهرستانی طرح شهید سلیمانی برگزار شده، یادآور شد: اجرای عملیاتی این طرح از ۵ آذر ماه خواهد بود.

,

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تأکید کرد: در اجرای این طرح، دانشکده علوم پزشکی به هر میزان نیرویی که نیاز داشته باشد، کمک خواهیم کرد و مشکلی نداریم.

,

نقش‌آفرینی بسیجیان در اجرای مصوبه کنترل وسایل نقلیه در ایستگاههای بازرسی

, نقش‌آفرینی بسیجیان در اجرای مصوبه کنترل وسایل نقلیه در ایستگاههای بازرسی , نقش‌آفرینی بسیجیان در اجرای مصوبه کنترل وسایل نقلیه در ایستگاههای بازرسی ,

وی در بخش پایانی سخنانش از کمک بسیجیان به نیروی انتظامی در دو ایستگاه ورودی و خروجی شهر در کنترل وسایل نقلیه خبر داد و گفت: این امر همزمان با آغاز محدودیت‌های کرونایی از ابتدای اذر ماه در حال انجام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه