اخبار داغ

سردار سنایی راد:

بسیج نیروی کارآمد دارای طیفی از تخصص ها در کنار تعهد جهادی است/تبلور یافتن هسته های بسیج در سایر کشورها

بسیج نیروی کارآمد دارای طیفی از تخصص ها در کنار تعهد جهادی است/تبلور یافتن هسته های بسیج در سایر کشورها
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه بسیج تنها محدود به مرزهای ایران نیست بلکه هسته های بسیج در سایر کشورها تبلور یافته است، گفت: بهره گیری از روحیه بسیجی و مقاومت منطقه ای سبب شکست نیروهای تکفیری شد و همین روحیه سبب نابودی همه جریان های استکباری و ظالمین می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به تشکیل بسیج به دستور امام راحل گفت: بسیج در شرایطی تشکیل شد که انقلاب نوپا دشمنی هایی را پیش داشت که تشکیل بسیج یک پشتوانه دفاعی مردمی را برای انقلاب فراهم کرد. با توجه به تهدیدات موجود در آن برهه، بهترین پشتیبان و سپر دفاعی، سپر دفاع مردمی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا, معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا, دیارآفتاب,

سردار سنایی راد اظهار کرد: در سالهای ابتدایی جنگ، همه افراد که توان به دست گرفتن سلاح و دفاع از کشور را داشتند بسیجی بودند. در همان سالها اتفاقاتی نظیر جنگ تحمیلی و دشمنی آمریکا پس از تسخیر لانه جاسوسی وجود داشت که نشان داد تشکیل بسیج تدبیری برخاسته از تجربه و نگاه شهودی به آینده انقلاب است.

,

وی با بیان این مطلب که در دوران دفاع مقدس، بسیج نقش بسیار بسیطی را در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی ایفا کرد و ظرفیتی برای حضور همه جانبه مردم در دفاع از انقلاب اسلامی و آرمانهای آن بود، افزود: پس از جنگ برخی ها تصورشان بر این بود که فلسفه وجود بسیج پایان یافته و نیازی به تداوم بسیج و بسیجی گری نیست.

,

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به تاکید امام خامنه ای مبنی بر حفظ و توسعه بسیج پس از جنگ تحمیلی، ادامه داد: بعداز جنگ مشخص شد بسیج نهادی برای پشتیبانی از نظام و انقلاب است که می تواند در همه عرصه ها ایفای نقش کند.

, معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا, معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا,

سردار سنایی راد یادآور شد: پس از دوران دفاع مقدس، بسیج و روحیه بسیجی توانست در عرصه ی جهاد علمی و نرم افزاری نظیر تولید سلولهای بنیادین بدرخشد. تاکنون در تمام عرصه هایی که نیاز به حضور مردم وجود داشته بسیج با شکوه و موفق عمل کرده است.

,

بسیج نیروی کارآمد دارای طیفی از تخصص ها در کنار تعهد جهادی است

, بسیج نیروی کارآمد دارای طیفی از تخصص ها در کنار تعهد جهادی است, بسیج نیروی کارآمد دارای طیفی از تخصص ها در کنار تعهد جهادی است,

وی گفت: بسیج نیرویی توانمند و کارآمد است که در طول و عرض جغرافیایی کشور و در همه بخش ها، عرصه ها و حتی صنوف حضور دارد. می توان گفت بسیج نیروی کارآمد دارای طیفی از تخصص ها در کنار تعهد جهادی است.

,

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به روحیه و تفکر بسیجی بیان کرد: وجود این فرهنگ و تفکر در عرصه های مختلف به خصوص در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا سبب شد که علی رغم کمبودهای ناشی از تحریم های ظالمانه و نوپدید بودن این ویروس، رکوردهای مناسب و مطلوبی باقی بماند؛ که به قیمت کار جهادی و از جان گذشتن و شهادت تعداد زیادی از نیروهای خدوم بهداشت و درمان بوده است.

, معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا, معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا,

سردار سنایی راد ادامه داد: هرجایی که روحیه بسیجی وجود داشت درخشش هم وجود داشته است؛ هرجا خلا آن وجود داشت کشور با پس رفت و عقب افتادگی مواجه شده است. وجود روحیه بسیجی در این سالها در عرصه بهداشت و درمان، رقابت علمی و فرهنگی، حضور میدانی برای رفع مشکلات سیل زدگان، زلزله زدگان و.... موفقیت هایی را رقم زده است.

,

وی با بیان این مطلب که وجود روحیه بسیجی به خصوص در عرصه های اقتصاد سبب شکوفایی و رشد بیشتر می شود، یادآور شد: خلا فکری و فرهنگی، نبود تلاش غیرتمندانه، عدم اهتمام به حل مشکلات و کم کاری های موجود به خصوص در عرصه اقتصاد مغایر روحیه بسیجی است. روحیه بسیجی و جهادی می توانست کشور را همان گونه که در عرصه جنگ نظامی پیروز کرد در عرصه جنگ اقتصادی هم پیروزی به همراه داشته باشد.

,

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا  تصریح کرد: بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب نه اینکه راه حل مسائل و مشکلات را ندانیم ولی متاسفانه در ابعادی همت و پشتکار برای اقدام وجود ندارد. در صورتی که روحیه و تفکر بسیجی یعنی داشتن قدرت، اهتمام و اقدام در جهت رفع هر گونه مشکلات کشور و حتی جابجایی معادلات است.

, معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا, معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا,

سردار سنایی راد گفت: آنچه در دفاع مقدس موجب رقم خوردن موازنه جدیدی از قدرت شد حضور نیروهای بسیجی و با انگیزه بود که چنین روحیه و انگیزه ای در بین رزمندگان وجود داشت. باکری ها، صیاد شیرازی ها و... با روحیه بسیجی و بهره مندی از توکل و ایمان توانستند حماسه های بزرگ را رقم بزنند.

,

وی با بیان این مطلب که روحیه و تفکر بسیجی همچنان پویا، پایا و ماندگار در بین همه نسلها وجود دارد، اظهار کرد: امروز امثال شهید حججی ها، بسیجیانی هستند که در عرصه های میدان و امتحانات توانستند بهترین الگوی ایثار، مقاومت و رشادت را رقم بزنند و اثبات کنند؛ بسیج و بسیجی صرفا برای نسلهای اول انقلاب نیست و در همه نسلها ادامه خواهد یافت.

,

هسته های بسیج در سایر کشورها تبلور یافته است

, هسته های بسیج در سایر کشورها تبلور یافته است, هسته های بسیج در سایر کشورها تبلور یافته است,

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه بسیج تنها محدود به مرزهای ایران نیست بلکه هسته های بسیج در سایر کشورها تبلور یافته است، خاطر نشان کرد: بهره گیری از روحیه بسیجی و  مقاومت منطقه ای سبب شکست نیروهای تکفیری شد و همین روحیه سبب نابودی همه جریان های استکباری و ظالمین می شود.

, معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا, معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه