اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان خبر داد؛

معافیت ۳۳ درصدی حق بیمه کارفرمایانی که فارغ التحصیلان را استخدام کنند

معافیت ۳۳ درصدی حق بیمه کارفرمایانی که فارغ التحصیلان را استخدام کنند
رضا اسماعیلی گفت: کارفرمایان واحدهای تولیدی صنعتی و خدماتی در صورت به کارگیری نیروی کار جدید از بین فارغ التحصیلان دانشگاهی از ۲ سال معافیت ۲۳ درصدی حق بیمه سهم کارفرما برخودار می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، رضا اسماعیلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارفرمایان واحدهای تولیدی صنعتی و خدماتی می توانند در صورت جذب نیروی کار جدید مورد نیاز خود بدون محدودیت در به کارگیری نیروی کار از بین فارغ التحصیلان با مدرک تحصیلی لیسانس به بالا از مزیت های این طرح بهره مند شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با اعلام شرایط برخورداری کارفرمایان از مزایای پیش‌بینی شده در این طرح افزود: در صورت به کارگیری نیروی کارجدید از فارغ التحصیلان دانشگاهی توسط کارفرمایان، حق بیمه سهم کارفرما و سه درصد حق بیمه بیکاری توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به حساب کارفرما واریز خواهد شد.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان در خصوص شرایط لازم برای بهره مندی کارفرمایان از این طرح و تسهیلات ویژه آن اعلام کرد: شرایط کارفرمایان برای برخورداری از این طرح، دارا بودن مجوز فعالیت از مراجع رسمی کشور، داشتن کد کارگاهی تامین اجتماعی، ثبت نام در سامانه مشوق بیمه ای به نشانی Moshavegh.mcls.gov.ir است.

,

اسماعیلی همچنین به شرایط بهره مندی نیروی کار جدید از این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: داشتن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس، دارا بودن سن کمتر از ۳۸ سال و در مجموع حداکثر سابقه تامین اجتماعی ۳۶ ماه قبل از بهره مندی از این طرح برای کارجویان ضروری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه