اخبار داغ

به مناسب هفته بسیج انجام شد؛‌

توزیع 5 هزار بسته غذایی بین نیازمندان نیشابور

توزیع 5 هزار بسته غذایی بین نیازمندان نیشابور
نیک یاد گفت: با توزیع پنج هزار بسته غذایی در نیشابور از ابتدای امسال 85 هزار بسته در این شهرستان توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی، امام‌جمعه نیشابور صبح امروز در ‌مراسم توزیع پنج هزار بسته معیشتی به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور در سالن ۹ دی این شهر گفت: پیامبر ما و یاران او از ویژگی‌های برجسته‌ای برخوردار هستند و در رأس این ویژگی‌ها دشمن‌شناسی است و در برابر دشمنان استوار هستند و با کفار سر سازش ندارند و امیدی به کمک دشمن ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی تصریح کرد: آن چیزی که کشور را می‌تواند از مشکلات برهاند، تفکر بسیجی است و انقلاب اسلامی پدیده‌ای آسمانی و الهی است.

, .,

امام‌جمعه نیشابور ادامه داد: آن دستی که مدیریت آمریکا را از دنیا کم کرده است دست توانمند امت انقلابی و بسیج است که در همه نقاط اسلامی سر برآورده.

, .,

یعقوبی با اشاره به اینکه از شرایط سخت عبور کرده‌ایم، گفت: ما در شرایط ویژه هستیم و باید برای ادامه دادن راه امام قدم‌ها را محکم کنیم و نترسیم. ما در داخل کشور همه چیز داریم ولی طبیعی است که مشکلاتی داشته باشیم چون سنت خداوند بر همین است، از مشکل نباید بترسیم.

, .,

علی نیک یاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور در این مراسم گفت: روزبه‌روز ساقه‌های بسیج تنومندتر شده است، بسیج اهل دنیا نیست ولی اهل آباد کردن دنیا است.

, .,

وی تصریح کرد: بسیج در هر‌ جایی فی سبیل الله هست چه عمرانی و سازندگی باشد چه جنگ و فرهنگ.

, .,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور اظهار داشت: امروز پنج هزار و ۴۵ بسته مواد غذایی در بین محرومین که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع خواهد شد و بنا بر مواسات و توزیع بین همه است. از ابتدای امسال تا به امروز 85 هزار بسته غذایی در شهرستان نیشابور و زبرخان توزیع شده است.

, .,

وی اظهار داشت: در توزیع این بسته‌های معیشتی به‌هیچ‌عنوان عکس و فیلم گرفته نمی‌شود تا شأن مؤمنین رعایت شود.

, .,

نیک یاد بیان داشت: قرارگاه دائمی ‌مواسات در شهرستان نیشابور تأسیس شد و رئیس این قرارگاه امام‌جمعه انتخاب شد تا در همه زمان‌ها این مواسات ادامه داشته باشد.

, .,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور گفت: اولویت این دفعه آسیب‌دیدگی از کرونا و کسایی که باید در خانه بمانند هست تا بتوانیم زنجیره کرونا را قطع نماییم.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه