اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان:

طرح شهید سلیمانی می‌تواند مبارزه با کرونا را هدفمند کند/ بسیجیان در تلاش هستند تا باری از دوش کادر درمان برداشته شود

طرح شهید سلیمانی می‌تواند مبارزه با کرونا را هدفمند کند/ بسیجیان در تلاش هستند تا باری از دوش کادر درمان برداشته شود
با کلید خوردن طرح شهید سلیمانی در شهرستان فارسان می‌توان شاهد همکاری سازمان‌یافته و هدفمند سپاه و بسیج با جبهه درمان و سلامت کشور در راستای نابودی ویروس کرونا بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز ؛ طرح شهید سلیمانی طرحی است که در آن از نیروهای بسیجی در جهت مهار ویروس منحوس کرونا استفاده‌شده و تلاش می‌شود تا بسیجیان به کمک جبهه درمان کشور رفته و در کنار آنان در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا قرار بگیرند.

حمید یزدانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان در این خصوص گفت: بسیجیان از همان ابتدا در تلاش بودند تا به هر شکل ممکن باری از دوش کادر درمان و پزشکی کشور برداشته و با عناوین مختلف نظیر تولید و توزیع رایگان ماسک، کمک به ضدعفونی و گندزدایی مناطق پرتردد و یا توزیع مواد ضدعفونی‌کننده بین مردم به‌صورت رایگان و... گامی در جهت کمک به مبارزه با ویروس کرونا و کمک به جبهه بهداشت و درمان بردارد.

وی گفت: متأسفانه عده‌ای این مطلب را درک نمی‌کنند که سپاه و بسیج فراجناحی هستند و فقط و فقط هدفشان کمک و خدمت به مردم است و در هر حالی با هر دولتی که سر کار باشد خالصانه در راه خدمت به مردم کمک‌حال دولت و مسئولان هستند اما عده‌ای با تهمت ناروا به این ستون‌های استوار انقلاب در جهت تخریب بر می‌آیند.
 
یزدانی در پایان گفت: خوشبختانه با استارت طرح شهید سلیمانی در فارسان می‌توانیم شاهد باشیم که بسیجیان به‌صورت هدفمند با نهادهای بهداشتی و کادر درمان در جهت مقابله با ویروس کرونا کمک کنند و بدون شک این‌گونه همکاری کردن در راستای تأمین سلامت و از بین بردن این ویروس منحوس اثربخش‌تر و اثرگذار تر خواهد بود.
 
به گزارش جهانبین نیوز؛  پایگاه‌های بسیج همکاری لازم را در برابر مقابله با ویروس کرونا با مرکز بهداشت داشته باشد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   , جهانبین نیوز, ,
,
,
,
,
,
,
,
, جهانبین نیوز,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه