اخبار داغ

مسئول بسیج مهندسین صنعت خراسان رضوی مطرح کرد؛

بسیج مهندسین، بستر شایسته سالاری در صنعت

بسیج مهندسین، بستر شایسته سالاری در صنعت
خانه‌آباد گفت: بسیج مهندسین بستری برای شایسته سالاری در صنعت است و ایده‌های ارزشی برای رونق بخشیدن به صنعت کشور در این بستر خود‌به‌خود نمود پیدا می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان خانه‌آباد، جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) در ستاد بسیج مهندسین صنعت خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: نسل جوان امروز با روحیه بسیجی در انتظار تحقق فرصت‌های کاریکاتوری نیستند و مشارکت جوانان در کف خیابان و بیمارستان‌ها برای مقابله با کرونا نشان‌دهنده روحیه بسیجیه آنان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: بسیج مهندسین صنعت بستری برای شایسته سالاری در صنعت است و ایده‌های ارزشی برای رونق بخشیدن به صنعت کشور خود به خود نمود پیدا می‌کنند.

,

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) در ستاد بسیج مهندسین صنعت خراسان رضوی رابطه مستقیم صنعت با سیاست را قاتل خاموش عرصه تولید کشور دانست و گفت: اکنون بسیاری از ایده‌های جوانان کشور به دلیل لابی گری در صنعت نادیده گرفته می‌شوند.

,

وی ادامه داد: در شرایط شیوع کرونا و بروز مشکلات در بخش صنعت، بسیج مهندسین صنعت با ایجاد هم‌افزایی بین مدیران دولتی مخترعان و مکتشفان حوزه صنعت را به بخش‌های تولید کشور تزریق کرده تا در دوران کرونا و جنگ اقتصادی استکبار با جمهوری اسلامی بتوان از ایستادن چرخ تولید کشور جلوگیری کرد.

,

خانه‌آباد با بیان اینکه تمام مشکلات اقتصادی با تعمد و احیای بخش صنعت کشور حاصل می‌شود گفت: اکنون بایستی با روحیه بسیجی و مشارکت نخبگان و مدیران دولتی، طرح عارضه‌یابی واحد‌های صنعتی در شرف اجرا قرار گیرد تا هرچه سریع‌تر بدنه صنعت و تولید کشور برای کاهش مشکلات و فشار اقتصادی وارد بر مردم کاسته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه