اخبار داغ

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

مسئولان راحت طلب حل مشکلات کشور را به آمریکا گره می‌زنند

مسئولان راحت طلب حل مشکلات کشور را به آمریکا گره می‌زنند
مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: راحت‌طلبی برخی مسئولان و عدم استفاده از ظرفیت‌ها عامل بزرگی برای ارائه راه حل مذاکره با آمریکا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با سران قوا، اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموند کشور ما دارای ظرفیت‌های بیشماری است که از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوبی برای توسعه کشور استفاده نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه متاسفانه نگاه به بیرون و عدم استفاده از ظرفیت‌ها موجب ایجاد ضعف‌های بزرگتری در کشور می‌شود، افزود: ضعف مدیریت، قانونگذاری، برنامه‌ریزی، نظارت در کشور مشهود هست در حالی که برخی‌ها این مشکلات را به مسائل غیر مرتبط ربط می‌دهند.
,
 
,
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تحریم‌های اعمال شده از سوی آمریکا اگر چه بی‌تاثیر در مشکلات امروز اقتصادی کشور نیست اما متاسفانه راحت‌طلبی برخی مسئولان و عدم استفاده از ظرفیت‌ها عامل بزرگتری در این زمینه محسوب می‌شود.
,
 
,
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در گذشته با فروش نفت پول قابل توجهی نصیب کشور می‌شد و به همین دلیل سایر ظرفیت‌ها نادیده گرفته می‌شد، افزود: امروز باید با روحیه خود باوری به مشکلات فائق آمده و با راهکارهای داخلی، مشکلات موجود را حل کرد.
,
 
,
طاهری یادآور شد: تا کنون مذاکره با آمریکا منفعتی برای نظام اسلامی نداشته و پس از این نیز نمی‌تواند داشته باشد چرا که آمریکا با اصل نظام اسلامی مشکل دارد و نمی‌تواند دشمنی خود را کنار بگذارد.
,
 
,
وی با بیان اینکه عده‌ای فکر می‌کنند مشکل آمریکا با نظام اسلامی در بحث دستاوردهای هسته‌ای است، افزود: ما با مذاکره با آمریکا به نتیجه‌ای نرسیدم و مذاکره کلید حل مشکلات کشور نیست.
,
 
,
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی برضرورت استفاده از عزم، اراده و همت و نگاه به توانمندی داخلی برای عبور از مشکلات تاکید کرد و گفت: دنیا فقط آمریکا و غرب نیست و ما می‌توانیم از پتانسیل‌های سایر کشورهای دنیا استفاده کنیم.
,
 
,
طاهری با اشاره به نگاه خوشبینانه برخی افراد جامعه به مذاکره با آمریکا، گفت: در دورانی میزان تحریم‌ها کم بود و با فروش نفت ثروتی عاید کشور می‌شد اما امروز شدت تحریم‌ها افزایش یافته و نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد.
,
 
,
وی با بیان اینکه برخی‌ها همواره نظام اسلامی را در برابر کدخدا کوچک دیده و دشمن را بزرگ می‌انگارند، افزود: در واقع این افراد از خود کم بینی رنج برده و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کشور را نادیده می‌گیرند.
,
 
,
طاهری یادآور شد: غربگرایان معتقدند بدون اجازه کدخدا نمی‌توانیم کاری انجام دهیم که این نوع نگاه نظام اسلامی را در عرصه‌های مختلف عقب نگه می‌دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه