اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان:

250 سری جهیزیه به نیازمندان استان زنجان اهدا می‌شود

250 سری جهیزیه به نیازمندان استان زنجان اهدا می‌شود
فرشاد پیری، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و به منظور دستگیری از نیازمندان، 250 سری جهیزیه در زنجان اهدا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشاد پیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: مرحله سوم بار رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در استان زنجان از امروز آغاز شده و این مرحله تا عید نوروز ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه این مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به منظور لبیک به مقام معظم رهبری مبنی بر پای کار بودن دوباره جوانان مومن و جهادی برگزار می شود، افزود: جوانان مومن زنجانی در این مرحله نیز پای کار آمده و در این در کار مومنانه مشارکت داشته می‌کنند.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: این مرحله از رزمایش کمک مومنانه تا عید نوروز به صورت مستمر و در برنامه‌های مناسبتی برگزار و بسته‌های معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان توزیع می‌شود.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با فرماندهی امام جمعه زنجان و دبیری فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) برگزار می‌شود، افزود: تعامل و هم‌افزایی بیشتر موجب اجرای مطلوب این برنامه در استان زنجان شده است.
,
 
,
پیری یادآور شد: اهدای 250 سری جهیزیه برای اقشار آسیب پذیر از بیماری کرونا و نیازمندان جامعه از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی استان زنجان است که همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان اهدا می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه