اخبار داغ

نویسنده و پژوهشگر سیاسی:

چندین سال مذاکره نه‌تنها تحریم‌ها را رفع نکرد بلکه تحریم‌های جدید هم اضافه شد

چندین سال مذاکره نه‌تنها تحریم‌ها را رفع نکرد بلکه تحریم‌های جدید هم اضافه شد
کامران غضنفری گفت: چند سال مذاکره نه تنها هیچ تحریمی را لغو نکرد بلکه تحریم‌های جدیدی را هم به تحریم‌های قبلی اضافه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، کامران غضنفری نویسنده و محقق سیاسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به بیانات دیروز رهبر معظم انقلاب، گفت: بیانات رهبر معظم تأکید چندباره‌ای بود بر این موضوع که دل بستن به خارج از کشور و نگاه به غرب و آمریکا داشتن، همچنان که طی هفت سال گذشته نتیجه نداده است از این به بعد هم نتیجه نخواهد نداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بارها به مسئولین دولت تأکید کرده‌اند که چشم‌تان به دست دشمن نباشد چرا که آن‌ها هیچ چیزی به شما نخواهند داد و اینکه اگر ما فکر کنیم راه‌حل مشکلات اقتصادی کشورمان در دستان دولت آمریکا است و آن‌ها اگر به ما لبخند بزنند همه مشکلات حل می‌شود این سراب و خیالی بیش نیست.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار داشت: متأسفانه روحانی و ظریف و اطرافیانشان از همان سال 92، این خیال خام را در سر داشتند که اگر برویم با شیطان بزرگ مذاکره کنیم و لبخند بزنیم و با آن‌ها خوش وبش کنیم همه چیز حل خواهد شد؛ سال‌ها رفتند و این کار را کردند اما چند سال مذاکره نه تنها هیچ تحریمی را لغو نکرد بلکه تحریم‌های جدیدی را هم به تحریم‌های قبلی اضافه کرد.

,

 

,

مسیر تجربه شده مذاکزه جز ضرر و زیان چیزی نصیب مردم نمی‌کند

, مسیر تجربه شده مذاکزه جز ضرر و زیان چیزی نصیب مردم نمی‌کند, مسیر تجربه شده مذاکزه جز ضرر و زیان چیزی نصیب مردم نمی‌کند,

غضنفری خاطرنشان کرد: متأسفانه آقایان از آنچه اتفاق افتاد، عبرت نگرفتند و طی این سال‌ها هم نشان دادند بنای بر عبرت گرفتن ندارند یعنی اینطور نیست که این‌ها بر اثر نادانی و ناآگاهی دچار چنین خطاهایی بشوند، چرا که بارها این راه را تجربه کرده‌اند و شکست خورده‌اند و باز هم درس عبرت نگرفته‌اند که این نشان می‌دهد این‌ها اساسا بنای بر درس گرفتن و عبرت گرفتن ندارند.

,

وی ادامه داد: در شرایطی که کاملا واضح و روشن است که مسیری که قبلا تجربه شده، جز ضرر و زیان چیزی نصیب مردم ایران نخواهد کرد اما با علم به این واقعیت، باز هم بر ادامه این مسیر نادرست اصرار دارند.

,

کارشناس سیاسی عنوان کرد: طبق بیانات رهبر انقلاب، دولت دوازدهم به شرطی عاقبت خوبی خواهد داشت که دل در گروه وعده‌های دشمن نبندد و چشمش به گشایش از ناحیه آمریکا نباشد و به طور جدی برای مردم کار و تلاش کند اما متأسفانه آنچه تا کنون از دولت دیده‌ایم خلاف این بوده است.

,

غضنفری تأکید کرد: آنچه که مردم دارند در صحنه عمل می‌بینند این است که در این دولت روز به روز سفره آن‌ها کوچک‌تر و معیشت‌شان سخت‌تر می‌شود و ظاهرا دولت به فکر تنها چیزی که نیست وضعیت معیشتی مردم است.

,

وی اضافه کرد: به عنوان مثال می‌بینیم ده‌ها هزار تن کالا در بندر دپو است اما ترخیص نمی‌شود در صورتی که کارگاه‌ها، کارخانه‌ها، دامداری‌ها و کشاورزان  منتظر این اقلامی هستند که وارد شده اما این اقلام ماه‌ها در گمرک می‌ماند و با کارشنکی‌های عمدی آن‌ها را ترخیص نمی‌کنند که این نشان می‌دهد که کسانی عمدا می‌خواهند فشارها را روی مردم زیاد کنند و عمدا دنبال عصبانی کردن مردم و دلسرد کردن آن‌ها نسبت به انقلاب  هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه