اخبار داغ

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خبر داد؛

انجام بیش از ۵۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی

انجام بیش از ۵۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی
مهدی یحیایی بابیان اینکه دومین مرحله از طرح نظارتی درج قیمت کالا در استان اجرا شده است؛ گفت: بیش از ۵۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان در این طرح انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ مهدی یحیایی  معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: با توجه به اهمیت نقش موثر برچسب قیمت و صدور فاکتور در افزایش شفافیت بازار عرضه کالا و خدمات و بمنظور جلوگیری از تضییع حقوق مصرف کنندگان این تعداد بازرسی انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی تصریح کرد: در این بازرسی ها که در سطح واحدهای صنفی استان و با پوشش کلیه کالا و خدمات و در قالب طرح نظارتی ویژه درج قیمت کالا صورت گرفته است ۷۱ فقره تخلف عدم درج قیمت و نصب نرخنامه ثبت که جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

,

 معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه درج قیمت کالا از سوی واحدهای صنفی مهمترین عامل در جهت شفافیت در فروش و رعایت حقوق مصرف کنندگان می باشد ، افزود: نصب برچسب قیمت بر روی اجناس ضروری و الزامی می باشد و در صورت عدم رعایت از سوی اصناف ، با متخلفات برخورد خواهد شد.

,

 مهدی یحیایی یادآور شد: براساس فصل هشتم قانون نظام صنفی و قانون تعزیرات حکومتی عدم درج قیمت کالا و خدمات بعنوان تخلف صنفی محسوب می شود و هم استانی های عزیز می توانند درصورت مشاهده تخلفات صنفی موارد را از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان منعکس تا توسط بازرسان و کارشناسان سازمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه