اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد؛

مشکلات معیشتی نشات‌گرفته از سوء مدیریت است نه تحریم

مشکلات معیشتی نشات‌گرفته از سوء مدیریت است نه تحریم
کارشناس مسائل سیاسی گفت: آنچه امروز برای ما درحوزه مشکلات معیشتی مردم مبرهن است ضعف مدیریتی و نبود روحیه جهادی در برخی مسئولان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد هادی موسویان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: امروزه چالش های مدیرتی در حوزه های مختلف باعث شده است تا فشارهای اقتصادی برگرده مردم سنگینی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: سوء مدیریت ها امروز باعث شده است تا اوضاع معیشتی مردم روز به روز در مسیر انزوال قرار بگیرد و متاسفانه ضعف تدابیر لازم برای بهبوئ وضعیت معیشتی مردم باعث شده است تا این مهم چندان مورد توجه قرارنگیرد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: بنا به فرمایش صریح مقام معظم رهبری مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم راه حل سیاسی ندارد بلکه راه حل مدیریتی دارد.

,

وی تاکیدکرد: متاسفانه بیش از هفت سال کشور را معطل برجام کردند که آثار و پیامدهای آن را امروز بر سر سفره تنگ مردم به عینه می توانیم مشاهده کنم که روز به روز این سفره کوچک و کوچک تر شده است.

,

موسویان گفت:در چند سال گذشته مقام معظم رهبری همواره بر راه حل مشکلات معشیتی مردم در داخل کشور است تاکیدداشته و دارد که متاسفانه برخی ها چندان به این مهم توجه نداشتندو نمی خواهند کاری برای رفع مشکلات صورت پذیرد.

,

وی گفت: تنها راه حل رفع مشکلات امروز کشور بحث مدیریت انقلابى، مردمى و جهادى متکی به درون کشور است که این مهم باید از سوی مسئولان مورد توجه قرار می گرفت که متاسفانه این مهم که از تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری است زمین مانده است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: اگر مسئولان ما به رفع چالش های موجود معیشتی در کشور به اقتصاد مقاومتی و توجه به طرح های مختلف درون زا می کردندامروز وضعیت معیشتی مردم ما این گونه نبود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه