اخبار داغ

یک کارشناس مذهبی مطرح کرد؛

بسیج خط مقدم خدمت؛ از پرستاری و تدفین فوتی های کرونا تا بازسازی روستاهای محروم

بسیج خط مقدم خدمت؛ از پرستاری و تدفین فوتی های کرونا تا بازسازی روستاهای محروم
حجت الاسلام سید رضا موسوی گفت: بسیج معنای وسیع تری دارد و آن پاسخگویی به نیازهای اساسی و حیاتی جامعه است که گاهی در سوریه و گاهی در کرمانشاه و پل دختر و گاهی در قالب همدلی با اقشار مستضعف جامعه ایفای نقش می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: بسیج مکتب عشق و محل عروج عاشقان گمنامی است که با ایثار و از خودگذشتگی ، مرز بین مدعی و عاشق را تفکیک می کنند. چگونه بسیج مدرسه عشق نباشد؛ حال آنکه بسیاری از واژگان بعد از انبیا و اولیای الهی بر قامت استوار مردانی بی ادعا همچون شهیدان ابراهیم هادی  و شهید همت و شهدای والامقامی که بر تارک این سرزمین همواره می درخشند تفسیر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
حجت الاسلام سید رضا موسوی ادامه داد: به فرمایش مرحوم امام خمینی(ره) بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و حدیث عشق میدهد، بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سرداده اند.
,
 
,
وی افزود: سابقه بسیج به بیداری اقوامی چون قوم بنی اسرائیل و قیام آنان بر فرعون زمان خویش به رهبری و فرماندهی حضرت موسی (ع) بر می گردد، بنابراین بنیان این شجره طیبه در کتابهای آسمانی همیشه بر علیه فرعونیان جهان قیام نموده اند لذا بسیج  نماد ایستادگی در حوادث ناگوار  بوده و می باشند و استمرار چنین استقامتی همواره خواب را بر ستمگران آشفته ساخته است.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: بسیج یک سازمان صرفا نظامی نیست که فقط در زمان جنگ برای دفاع در مقابل دشمن شکل گرفته باشد بلکه نماد اجتماعی با ابعاد متعدد است.
,
 
,
حجت الاسلام موسی گفت: بسیج معنای وسیع تری دارد و آن پاسخگویی به نیازهای اساسی و حیاتی جامعه است که گاهی در سوریه و گاهی در کرمانشاه و پل دختر و گاهی در قالب همدلی با اقشار مستضعف جامعه و گاهی در میان کوجه ها برای پاکسازی معابر و گاهی در لباس پرستاری و گاهی در تدفین بیماران از دست رفته کرونایی ایفای نقش می کند.
,
 
,
وی ادامه داد: امروز خط مقدم و نقطه صفر دفاع از کشور در برابر ویروس منحوس کروناست که شاهد ایثار و فداکاری جوانان مخلص و جان بر کف لشکر خدا هستیم و خطاب آخر به کسانیکه شعار وطن پرستی و وطن دوستی شان گوش فلک را کر کرده اکنون کجایند تا برای دفاع از مردمان سرزمینشان  از جان خویش بگذرند حقیقتا چقدر فاصله است بین مدعی و عاشق.
,
 
,
این کارشناس در خاتمه خاطر نشان کرد: بسیجیان با پیروی از امام حسین (ع)  اخلاص را با ایثار و فداکاری و جانفشانی  معنا نموده و ثابت کردند در تمامی صحنه ها  درخشان و پر افتخار برای حفظ ارزشها و حفظ امنیت سرزمین ابا و اجدادی خویش تا پای جان ایستاده اند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه