اخبار داغ

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

۱۱۰۴ نفر در لرستان بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند/ کاهش ۱۰ درصدی مراجعه به بیمارستان‌ها

۱۱۰۴ نفر در لرستان بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند/ کاهش ۱۰ درصدی مراجعه به بیمارستان‌ها
فرهادی، قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تاکنون هزار و 104 نفر بر اثر ابتلا به کرونا در لرستان فوت کردند و با اعمال محدودیت ها، مراجعه به بیمارستان 10 درصد کاهش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فرهادی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در حال حاضر ۷۴۵ نفر در بیمارستان های استان بستری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: تاکنون هزار و ۱۰۴ نفر بر اثر کرونا فوت کردند و با توجه به فصل سرد سال ضروری است تا همه افراد پروتکل های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند.

,

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اعمال محدودیت های کرونایی تصریح کرد: با اعمال این محدودیت ها خوشبختانه حدود ۱۰ درصد مراجعه به بیمارستان کاهش یافته اما برای کاهش ادامه ابتلا و مرگ و میر ضروری است تا نکات بهداشتی و فاصله همچنان رعایت شود.

,

فرهادی عنوان کرد: اگر محدودیت ها ادامه داشته باشد می تواند در کاهش ۴۰ درصدی آمار مراجعه افراد به بیمارستان ها موثر باشد.

,

وی بیان کرد: با توجه به این که در موج جدید کرونا، ابتلای خانوادگی افراد به دلیل دورهمی ها و مراسمات بیشتر شده بود، ضروری است تا این مراسم بعدا برگزار شود چرا که ممکن است برخی از افراد ناقل باشند و این بیماری را منتقل کنند.

,

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان گفت: این طرح از روز گذشته در استان آغاز شده که تلاش می شود تا با همکاری بسیج و علوم پزشکی با اقدامات و ارائه خدمات در کاهش ابتلای به کرونا موثر باشد.

,

وی بیان کرد: یکی از عوامل مرگ و میر ناشی از کرونا به دلیل مراجعه دیرهنگام افراد به مراکز درمانی بوده که ضروری است افراد مبتلا به کرونا که شرایط خوبی ندارند به مراکز درمانی و بیمارستان مراجعه کنند تا از بدتر شدن شرایط حال آنها جلوگیری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه