اخبار داغ

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز:

۱۰ هزار و ۳۵۰ راننده در طرح منع تردد شبانه البرز اعمال قانون شدند

۱۰ هزار و ۳۵۰ راننده در طرح منع تردد شبانه البرز اعمال قانون شدند
سرهنگ غلامعلی شرق گفت: اعمال قانون رانندگان متخلف بر اساس اجرای طرح منع تردد از ساعت ۲۱ الی چهار صبح در مناطق قرمز استان البرز انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز امروز چهارشنبه با اشاره به اینکه ۱۰ هزار و ۳۵۰ راننده وسایل نقلیه متخلف در اجرای طرح تشدید منع تردد شبانه در استان اعمال قانون شدند، در جمع خبرنگاران، گفت: رانندگان توجه داشته باشند که در اجرای این طرح دوربین ‌های ثبت تخلف فعال بوده و تخلفات از این طریق به صورت هوشمند ثبت می ‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سرهنگ غلامعلی شرق اعمال قانون رانندگان متخلف را بر اساس اجرای طرح منع تردد از ساعت ۲۱ الی چهار صبح در مناطق قرمز استان البرز دانست و افزود: رانندگان متخلف در اجرای این طرح دو میلیون ریال جریمه خواهند شد.
,
 
,
وی اظهار داشت:  فهرست سرویس‌های ایاب و ذهاب کارخانه‌ها و یا کارمندان ادارات باید از طریق فرمانداری ‌های شهرستان‌ های تابعه به واحد اجرائیات پلیس راهور البرز ارسال  شود در غیر این صورت مشمول جریمه خواهند شد.
,
 
,
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز در خاتمه تصریح کرد:  چنانچه یک وسیله نقلیه در بازه زمانی منع تردد در سطح شهر، شرایط ضروری پزشکی داشته باشد حتما باید مدارک لازم برای ارائه به ماموران پلیس را داشته باشد در غیر این صورت جریمه می ‌شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه