اخبار داغ

جانشین سپاه کاشمر خبر داد؛

توزیع 570 بسته غذایی بین نیازمندان در کاشمر

توزیع 570 بسته غذایی بین نیازمندان در کاشمر
صفایی گفت: در هفتمین مرحله رزمایش تعداد 570 کیسه برنج و تعدادی اقلام کالایی درسطح شهرستان توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ عباس صفایی، جانشین سپاه ناحیه کاشمر ظهر امروز در حاشیه توزیع بسته های معیشتی کمک مومنانه شهرستان اظهار داشت: رزمایش هفت گانه به مناسبت هفته بسیج از 30 آبان ماه شروع شده و تا 6 آذرماه ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه در سرکشی از خانواده شهدا و رزمندگان در درب منازل و توزیع بیش از 5 هزار لوح تقدیر با امضاء سردار سلامی فرمانده کل سپاه در روز اول اجرایی شد، خاطرنشان کرد: اجرای گشت های امر به معروف با محوریت موضوعات پیشگیری ابتلا به کرونا از دیگر برنامه ها بود که در این برنامه بیش از 10 هزار ماسک در بین شهروندان توزیع شد.

,

جانشین سپاه ناحیه کاشمر با تاکید بر اینکه برنامه های فرهنگی به مناسبت میلاد امام محمد عسکری در فضای مجازی در این هفته برگزار شد، تصریح کرد: گشت های محله محور نیز در کلیه پایگاه های بسیج در قالب گشت های عملیاتی را هم انجام خواهند داد.

,

وی با اشاره به اینکه هفتمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه نیز امروز در حال برگزاری است، اذعان کرد: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر راه اندازی رزمایش کمک مومنانه، شش مرحله در کاشمر برگزار شده و امروز شاهد برگزاری هفتمین مرحله آن در سطح شهرستان هستیم.

,

صفایی با تاکید بر اینکه بیش از 10 هزار سبد کالا در شش مرحله رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شده است، عنوان کرد: در این مرحله تعداد 570 کیسه برنج و تعدادی اقلام کالایی درسطح شهرستان توزیع می شود.

,

وی با بیان اینکه 170 سبد غذایی در بین ایثارگران و رزمندگان و 400 کیسه برنج بین افراد مبتلا به کرونا و نیازمند شهرستان کاشمر توزیع می شود، تاکید کرد: این افراد توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت شناسایی شده اند و امیدواریم این کمک مختصری به این افراد باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه