اخبار داغ

مسابقه «تمپو تاک» به شبکه نمایش خانگی می‌آید/ اجرای موسیقی توسط گامنو

مسابقه «تمپو تاک» به شبکه نمایش خانگی می‌آید/ اجرای موسیقی توسط گامنو
«تمپو تاک» به کارگردانی رضا مهرانفر و اجرای سپند امیرسلیمانی مسابقه‌ای در شبکه نمایش خانگی است که ضبط آن به زودی آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «تمپو تاک» به تهیه‌کنندگی سعید غفاری و کارگردانی رضا مهرانفر که تاکنون کارگردانی برنامه‌هایی چون «کودک شو»، «اعجوبه‌ها» و … را برعهده داشته است مسابقه‌ای در شبکه نمایش خانگی با فضایی شاد و مفرح است که در بستر سایر شبکه‌های مجازی نیز قابل مشاهده خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فصل اول «تمپو تاک» در ١٣ قسمت ۶۰ دقیقه‌اى تدارک دیده‌ شده است که هم‌اکنون در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و گروه به‌زودی وارد مرحله تولید و ضبط خواهند شد.

,

اجرای این مسابقه را سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون برعهده دارد و در کنار او هومن گامنو خواننده، موسیقی برنامه را اجرا خواهد کرد.

,

«تمپو تاک» هر هفته میزبان چهره‌ها و افراد سرشناس حوزه‌های مختلف به عنوان شرکت‌کننده و مهمان است تا در بخش‌هایی متنوع وارد چالش و گفت‌وگو شوند و رقابت آن‌ها را در فضایی شاد رقم بزند.

,

همچنین مسابقه دارای بخش‌های اصلی و جنبی خواهد بود که بینندگان می‌توانند با رای خود در برنده شدن شرکت‌کننده مورد نظرشان سهیم باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه