اخبار داغ

معاون آبخیزداری منابع طبیعی البرز؛

تورم 3 برابری ماشین‌آلات، دامن طرح‌های آبخیزداری البرز را هم گرفت

تورم 3 برابری ماشین‌آلات، دامن طرح‌های آبخیزداری البرز را هم گرفت
اصغر بیات گفت: متاسفانه افزایش قابل توجه تجهیزات و مصالح مورد استفاده در اجرای طرح های آبخیزداری، پیمانکاران را با مشکل مواجه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی البرز امروز چهارشنبه با اشاره به اینکه متاسفانه افزایش قابل توجه تجهیزات و مصالح مورد استفاده در اجرای طرح های آبخیزداری، پیمانکاران را با مشکل مواجه کرده است، در جمع خبرنگاران، گفت: از 80 میلیارد تومانی که در سال 98 و 99 در نظر گرفته شد، تنها 65 میلیارد تومان برای طرح های آبخیزداری اختصاص داده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
اصغر بیات افزود: امسال  برنامه ریزی برای اجرای پروژه‌ های آبخیزداری در ۲۲ حوزه بحرانی در شهرستان‌های استان به ویژه کرج در دستور کار قرار گرفته بود که  اغلب آنها به پایان رسیده است، البته حوزه ‌های بحرانی کرج در مقایسه با دیگر شهرستان ‌های استان بیشتر است.
,
 
,
وی اظهار داشت: امسال و سال گذشته طرح های آبخیزداری روستای فشند ساوجبلاغ، مسیر تالیان – کردان، حوزه سرهه  و کوشکه زر در طالقان اجرایی شده است، همچنین روستاهای کندر، ارنگه، نشت رود، تکیه سپه سالار و آزادبر در سال جاری مشمول اجرای طرح های آبخیزداری شده اند.
,
 
,
بیات به اولویت قرار گرفتن روستاهای لمبران، مهران، خجیر و نساء به عنوان حوزه های بحرانی در طالقان برای اجرای طرح های ابخیزداری اشاره و تصریح کرد: اسمال شاهد اجرای طرح های آبخیزداری در بالادست شهرک صنعتی اشتهارد بودیم و خوشبختانه سازه ای که ایجاد شده می تواند سیلی که از سمت غرب وارد شهرک صنعت اشتهارد می شود را کنترل کند.
,
 
,
معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی البرز در خاتمه با اشاره به اینکه غالب طرح های آبخیزداری در البرز اجرا شده و مشکلی برای زمستان نداریم، گفت: متاسفانه به واسطه تورم ماشین آلات اجاره ‌ای پیمانکاران از ماهی ۳۰ میلیون تومان به ۱۰۰ میلیون تومان رسیده و یا در مقطعی اصلا سیمان در بازار موجود نبود و همین امر پیشبرد طرح ‌ها را با مشکل مواجه می کند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ 


 
,
,
,
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه