اخبار داغ

مرادی: امیدوارم نماینده خوبی برای هواداران استقلال باشم/ شادی گل خاصی را تدارک دیده‌ام

مرادی: امیدوارم نماینده خوبی برای هواداران استقلال باشم/ شادی گل خاصی را تدارک دیده‌ام
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: دوست داشتم زمانیکه به استقلال می آیم، هواداران هم در ورزشگاه حاضر باشند اما امیدوارم نماینده خوبی برای آنها باشم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بابک مرادی درباره دیدار تیم های استقلال و ماشین سازی در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: امروز اولین بازی خود را برای استقلال در ورزشگاه آزادی مقابل تیم سابق خود یعنی ماشین سازی که در آن خیلی به من لطف داشتند، انجام می دهم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: امیدوارم بازی خوبی برای هر دو تیم باشد که بازیکنان استقلال و ماشین سازی از آن سلامت بیرون بیایند و البته تیم ما پیروز شود.

,

هافبک استقلال درباره صحبت خود با هواداران این تیم عنوان کرد: به عنوان یک هوادار در ورزشگاه آزادی حضور داشتم و دوست داشتم زمانیکه به استقلال می آیم، هواداران هم در ورزشگاه حاضر باشند اما امیدوارم نماینده خوبی برای آنها باشم. الان هم به عنوان بازیکن برای استقلال زحمت می کشم اما جای هواداران خالی است.

,

مرادی درباره اینکه در صورت گلزنی به تیم سابقش شادی می کند، گفت: شادی انجام می دهم اما شادی گل من مخصوص است. از صمیم قلب می گویم امیدوارم هواداران استقلال بعد بازی خوشحال باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه