اخبار داغ

در سرپلذهاب صورت گرفت:

بازدید مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه از پروژه حرم "احمد بن اسحاق(ره)"

بازدید مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه از پروژه حرم "احمد بن اسحاق(ره)"
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از روند ساخت و ساز پروژه حرم حضرت احمد بن اسحاق قمی (ره) در سرپل ذهاب بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در معیت امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب با حضور در حرم احمد بن اسحاق (ره)از روند ساخت و ساز این پروژه مذهبی در شهرستان بازدید کرد.

 حجت الاسلام محمد صالحی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: در سفر به شهرستان سرپل ذهاب به همراه امام جمعه این شهرستان از پروژه ساخت و توسعه حرم احمد بن اسحاق (ره)بازدید و روند اجرایی این پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

 حجت الاسلام محمد صالحی افزود: پروژه ساخت حرم احمد بن اسحاق ( ره )ذهاب با همت مسئولین استانی و تلاش و پیگیری های امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در حال اجرا است و پیشرفت فیزیکی مناسبی دارد.

وی تصریح کرد: ساختمان حرم احمد بن اسحاق(ره ) در جریان زلزله سال ۱۳۹۶ به کلی تخریب شد و امروز با تلاش و پیگیری های انجام شده در حال ساخت است که عملیات عمرانی آن تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

 حجت الاسلام محمد صالحی گفت: حرم احمد بن اسحاق ( ره )یک مرکز فرهنگی و پایگاه بزرگ مذهبی در غرب کشور است بعد از افتتاح و بهره برداری از آن در خدمت فرهنگ غنی و ناب شیعه قرار خواهد گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
, حجت الاسلام محمد صالحی,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه