اخبار داغ

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی:

باید حق و حقوق تیم هایی مانند سپاهان و تراکتور که هوادارن زیادی دارند در صداوسیما دیده شود

باید حق و حقوق تیم هایی مانند سپاهان و تراکتور که هوادارن زیادی دارند در صداوسیما دیده شود
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به برنامه های تلویزیونی که بیشتر به استقلال و پرسپولیس می پردازد، گفت: باید حق و حقوق تمام تیم ها خصوصاً تیم تراکتورسازی و سپاهان که هواداران زیادی دارد به درستی دیده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صاحب نیوز؛ علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی این تیم در مقابل سپاهان  با خوش امدگویی به سرمربی و تیم سپاهان گفت: باشگاه سپاهان یکی از باشگاه هایی  است که ارتباط خوبی با باشگاه تراکتوری دارد و امیدواریم بتوانیم فردا بازی خوبی انجام دهیم و  اولین پیروزی را در این بازی کسب کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: در دو هفته گذشته با سیستم سه دفاعی بازی کردیم و ادامه می دهیم و با سیستم سه-پنج-دو بازی می کنیم و در شرایطی بازی اگر نیاز باشد به سیستم سه-چهار-سه تغییر می دهیم، اما شکل سه دفاع خود را حفظ می کنیم.

,

وی افزود: دو پنالتی از در بازی اول برای ما گرفته نشد و  در لیگ فرسایشی و فیزیکی نتایج نزدیک به هم است.

,

منصوریان با اشاره به برنامه های تلویزیونی که بیشتر به استقلال و پرسپولیس می پردازد، ادامه داد: باید تمام تیم ها دیده شوند، خصوصاً تیم تراکتورسازی و سپاهان که هواداران زیادی را دارد

,

علیرضا منصوریان با ابراز امیدواری که بتوانیم در بازی فردا به فرم ایده آل خود برسیم،  گفت:  تساوی  در دو هفته اول با شرایط بدنسازی مرتبط نمی دانیم و با شانس و موقعیت سوزی ارتباط ارتباط دارد و ما از فضای بدن سازی دور شدیم.

,

سرمربی تراکتورسازی گفت:  دو مدل بازی ارائه می کنیم که یکی با سپاهان که مالکانه بازی می کند و مدل دوم بازی هایی است که تیم ها عقب تر بازی می کنند مانند بازی های دو هفته اول که برای هر دو برنامه داشته و داریم.

,

وی با اشاره به جای خالی هوادارن پرشور تراکتورسازی که بسیار احساس می شود، اذعان کرد: متاسفانه مسلمی پور و بیگدلی سرما خورده هستند که البته هنوز جواب تست آن ها نیامده است و ممکن است کرونا باشد که فعلا در قرنطینه هستند؛ محمد خانزاد که در بازی قبل مصدوم شد و علت این مصدومیت چمن مصنوعی بود؛ خرم حسینی نیز که در گرم کردن در بازی قبل  مصدوم شد.

,

سرمربی تیم تراکتورسازی بخش عمده مشکلات داوری را مسائل مالی دانست و گفت: باید مبلغ دستمزد داوران را بالا ببریم و هیچ جای دنیا عرف نیست که بازیکنان ما میلیاردی بگیرند اما  شرایط داروان اینگونه باشد؛ باید داروان لیگ برتر 500 میلیون، داوران دسته یک 300 و دو 150 میلیون دریافت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه