اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان مطرح کرد

16 تیم نظارتی پلیس بر اصناف و استقرار 38 تیم در ورودی و خروجی های استان مرکزی

16 تیم نظارتی پلیس بر اصناف و استقرار 38 تیم در ورودی و خروجی های استان مرکزی
فرمانده انتظامی استان از فعالیت 16 تیم نظارتی پلیس بر واحدهای صنفی و استقرار 38 تیم در ورودی و خروجی های شهرهای استان در طرح جدید مقابله با کرونا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سردار"حسن مفخمی شهرستانی" فرمانده انتظامی استان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی پلیس استان در اجرای محدودیت های اعلامی در طرح جدید مقابله با کرونا گفت: از نخستین روز اجرای این طرح، برنامه ریزی و هماهنگی های لازم از سوی پلیس و دیگر دستگاه های مسئول در اجرای کیفی این طرح انجام پذیرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب؛,

مفخمی اظهار کرد: در این خصوص در 38 نقطه از استان تیم های متشکل از کارکنان پلیس راهور و انتظامی در ورودی و خروجی های شهرها حضوری مستمر داشته و با توجه به نوع محدودیت هایی که اطلاع رسانی شده است، بر نوع تردد وسایل نقلیه نظارت دارند.

,

وی ادامه داد: در این خصوص تعداد 1519 دستگاه وسیله نقلیه در ورودی های شهرستان ها، عودت داشته شدند و به 2 هزار و 538 راننده تذکر شفاهی ارائه شد.

,

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح، 61 دستگاه خودرو 500 هزار تومانی و 247 مورد به مبلغ یک میلیون تومان اعمال قانون شدند.

,

مفخمی شهرستانی به برنامه ریزی های انجام شده در نظارت بر واحدهای صنفی اشاره داشت و گفت: در 4 روز نخست اجرای این طرح از 3 هزار و 683 واحد صنفی بازدید شد و 170 واحد صنفی که به تذکرات مکرر در رعایت پروتکل های بهداشتی و ساعات فعالیت بی توجه بودند، پلمب شدند.

,

وی در ادامه از همراهی کلیه شهروندان و تلاش های کارکنان انتظامی و دیگر دستگاه های اجرایی در اجرای طرح جدید محدودیت های کرونایی قدردانی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه