اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب:

اقتدار امروز انقلاب اسلامی به برکت بسیج است

اقتدار امروز انقلاب اسلامی به برکت بسیج است
خسرو تمری گفت: اقتدار امروز انقلاب اسلامی به برکت بسیج است و یکی از ویژگی های بسیج تفکر نخبه پروری حداکثری در آن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اسلام آبادخبر، همزمان با هفته بسیج رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با فرمانده بسیج ناحیه مقاومت اسلام آبادغرب و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب دیدار و هفته بسیج را تبریک گفت.

خسرو تمری  در این دیدار با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج زاده انقلاب اسلامی و یکی از برکات انقلاب است که توانسته است بزرگترین جریان و حزب مردمی را بدون گرایش سیاسی و تنها با تکیه بر مردم و اهداف انقلاب شکل دهد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب افزود: در هیچ مقطع تاریخی ایران ما شاهد حضور تاثیر گذار مردم نبوده ایم بجز در دوران انقلاب اسلامی، آن هم از طریق بسیج و گفتمان بسیجی به عنوان یک جریان پویا و عمومی و مردمی .

تمری در این دیدار افزود: اقتدار امروز انقلاب اسلامی به برکت بسیج است و یکی از ویژگی های بسیج تفکر نخبه پروری حداکثری در آن است و همین تفکر باعث شده است که بسیج پویا و مانا و تاثیر گذار باشد و محلی برای رشد استعدادها در زمینه های مختلف باشد.

تمری افزود: تفکر نخبه گرایی حداکثری در بسیج باعث شده است که امروز بسیاری از اتفاقات ارزشمند و مبارک در جامعه شکل بگیرید که نمونه آن را باید در صنعت دفاعی کشور می بینیم و همین تفکر با ویژگی هایی که مقام معظم رهبری برای بسیج تعریف می کنند از بسیج یک جریان قدرتمند و مردمی ساخته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب در پایان با اهداء چند جلد کتاب از زحمات خالصانه بسیجیان تقدیر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلام آبادخبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه