اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه خرم‌آباد:

اعزام ۲۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم خرم آباد/۵۰۰ کیسه آرد بین مردم عشایر نشین توزیع شد

اعزام ۲۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم خرم آباد/۵۰۰ کیسه آرد بین مردم عشایر نشین توزیع شد
بیرانوند، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه خرم‌آباد با اشاره به توزیع 500 کیسه آرد بین مردم عشایر نشین و کوچ‌نشین گفت: امروز 260 گروه جهادی برای ارائه خدمات عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و مقابله با کرونا به مناطق محروم اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر بیرانوند درگفت و گو با سفیر افلاک اظهار داشت: امروز ۲۶۰ گروه جهادی خواهر و برادر برای خدمت رسانی به مردم، به مناطق محروم و حاشیه شهر خرم آباد اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح محلات افزود: با رمز یا امام حسن عسکری(ع) و با همت گروه های جهادی خدمات عمرانی، اجتماعی، فرهنگی مقابله با کرونا به مردم ارائه می شود.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه خرم آباد عنوان کرد: همچنین امروز با کمک بسیج سازندگی و دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و شناسایی خانواده های کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا دربخش عشایری، تعداد ۵۰۰ کیسه آرد بین مردم مناطق عشایری و کوچ نشین استان توزیع می شود.

,

وی خاطرنشان کرد: در قالب رزمایش سراسری امروز و با حضور گردان امام علی (ع) سپاه ناحیه گند زدایی معابر و مکان های پرتردد و بیمارستان های خرم آباد انجام می شود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه