اخبار داغ

با عنوان خدمت مومنانه و ایثارگری؛

۱۲۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان خرم‌آباد توزیع شد

۱۲۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان خرم‌آباد توزیع شد
سرهنگ بازگیر، فرمانده سپاه خرم‌آباد گفت: 1200 سبد معیشتی در سومین مرحله از اجرای نهضت کمک مؤمنانه بین نیازمندان خرم‌آباد توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ ماشاءالله بازگیر در گفت‌وگو با خبرافلاک با اشاره به اجرای سومین مرحله از نهضت کمک مومنانه اظهار داشت: همزمان با پنج آذر و گرامیداشت روز بسیج، هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا اهدا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک,

وی افزود: بسته‌ها شامل برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی و … بوده که از طریق کمیته‌های حمایتی طرح شهید سلیمانی در اختیار اقشار بی‌بضاعت در سطح محلات حاشیه شهر قرار می‌گیرد.

,

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با اشاره به توزیع بسته‌های آموزشی بین دانش آموزان کم برخوردار عنوان کرد: در این هفته بسته‌های کمک‌آموزشی بین دانش آموزان مناطق روستایی و محروم توزیع می‌شود که به‌واسطه کاربرگ های مذکور دانش‌آموزانی که دسترسی به فضای مجازی نداشته، از آموزش‌ها به‌صورت کار در خانه استفاده می‌کنند.

,

بازگیر خاطرنشان کرد: آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، توزیع جهیزیه و لوازم‌التحریر بین نوعروسان و دانش آموزان بی‌بضاعت از دیگر برنامه‌های اجراشده در هفته بسیج بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه