اخبار داغ

مسئول بسیج اصناف لرستان:

همیاران نظارت بر بازار لرستان فعال می شوند

همیاران نظارت بر بازار لرستان فعال می شوند
ابدالی، مسئول بسیج اصناف لرستان گفت: 220 نیروی بسیج اصناف به عنوان همیاران نظارت در بازار مشارکت می کنند و در صورت نیاز دستگاه های مربوطه تعداد بازرسان افزایش می یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمال ابدالی در گفتگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: با توجه به سخنان سردار سپهر، بسیج اصناف آمادگی کامل برای همراهی دستگاه های بازرسی مانند صمت و تعزیرات را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: در همین راستا در استان قرارگاهی تشکیل شده تا طرح همیاران نظارت اجرایی شود و ۲۲۰ نفر از بسیجیان در این طرح اعلام آمادگی کردند.

,

مسئول بسیج اصناف لرستان تصریح کرد: این افراد پس از دریافت آموزش های لازم به همراه بازرسان بازار حضور دارند و می توانند در نظارت بر بازار اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و سایر موارد بازرسان را همراهی نمایند.

,

ابدالی عنوان کرد: تاکنون با افزایش تعداد بازرسان در سطح استان بیش از ۳۰ انبار احتکار کشف شده که در این راستا تشکیل پرونده و ارجاع به تعزیرات صورت می گیرد.

,

وی بیان کرد: در برخی از شهرستان ها درخواست بیشتری برای همیاران نظارت داده شده و در این زمینه هر تعداد نیرویی که نیاز باشد معرفی می شوند تا بتوانند در تشدید نظارت بر بازار اقدام نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه