اخبار داغ

استاندار لرستان:

۱۰ هزار واحد مسکونی برای سیل زدگان لرستان احداث شد

۱۰ هزار واحد مسکونی برای سیل زدگان لرستان احداث شد
خادمی، استاندار لرستان گفت: 10 هزار واحد مسکونی تخریبی در سیل، تکمیل و تحویل شدند و 2 هزار واحد دیگر به زودی تکمیل می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک سید موسی خادمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چهار ماهه اول پس از سیل حدود ۲۰ هزار مسکن خسارت دیده، کاملا تعمیر و در اختیار مردم قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: همچنین از ۱۲ هزار واحد تخریب شده حدود ۱۰ هزار واحد آن تکمیل و به مردم تحویل داده شده و بقیه نیز بزودی به اتمام می رسد و تحویل مردم می شود.

,

استاندار لرستان تصریح کرد: در حوزه تعهدات دولت، پرداخت تمامی تسهیلات ساخت مسکن، کمک های بلاعوض مالی و وام معیشتی به مردم انجام شده و حتی جانمایی زمین برای ساخت مسکن سیل زدگان نیز صورت گرفته که در این رابطه حدود ۵۰ هکتار به اراضی شهری و روستایی اضافه شده است.

,

خادمی با تاکید بر این که نقاط قوت فرهنگی استان، تبدیل به نقطه ضعف نشود گفت: مراسم عزاداری یا عروسی از نقاط قوت فرهنگی استان است که نباید در شرایط کرونایی به نقطه ضعف جامعه تبدیل شود.

,

وی بیان کرد: با اجرایی شدن مصوبات اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا، تمامی تالارهای پذیرایی و آرامستان ها تعطیل شده و از ایجاد هرگونه تجمع جلوگیری خواهد شد که امیدواریم مردم نیز در رابطه با محدود کردن مراسم خود، همکاری کنند.

,

استاندار لرستان گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونا از برخورد قانونی با ناقضان دستورالعمل ها تا جریمه کردن خودروهای پارک شده در محیط آرامستان ها، هر اقدامی که لازم باشد را در چارچوب قانون انجام می شود.

,

خادمی با اشاره وضعیت بیکاری و اشتغال در استان تصریح کرد: بیکاری در لرستان موضوعی مدت‌دار است که مربوط به چند سال اخیر نیست و بخش زیادی از آن به زیرساخت ها  مربوط می‌شود که عمده مشاغل استان درحوزه‌های کشاورزی و دامپروری ایجاد شده و متاسفانه عدم زیرساخت های مناسب جاده ای، ریلی و فرودگاهی مانعی برای جذب سرمایه گذار بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه