اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج ادارات اصفهان:

تفکر و فرهنگ بسیجی می تواند نجات بخش شرایط فعلی کشور باشد/ اعلام آمادگی اعضای بسیج ادارت برای برای حضور در مراکز درمانی

تفکر و فرهنگ بسیجی می تواند نجات بخش شرایط فعلی کشور باشد/ اعلام آمادگی اعضای بسیج ادارت برای برای حضور در مراکز درمانی
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان اصفهان گفت: آنچه در شرایط فعلی می تواند نجات بخش کشور عزیزمان باشد، تفکر و فرهنگ بسیجی است؛ هر جایی این تفکر را حاکم دیدیم، شاهد رشد و شکوفایی و پویایی آن بخش بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ سرهنگ محسن اصلانی عصر امروز با حضور در بیمارستان الزهرا(س) برای قدرانی از پزشکان، پرستاران و کادر درمان حضور و با با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: آنچه در شرایط فعلی می تواند نجات بخش کشورعزیزمان باشد، تفکر و فرهنگ بسیجی است؛ هر جایی این تفکر را حاکم دیدیم، شاهد رشد و شکوفایی و پویایی آن بخش بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان اصفهان گفت: شرایط امروز کشور خاص و ویژه است؛ ما باید با همکاری و همدلی همه ارکان نظام و دستگاه ها ی مختلف بتوانیم در این پیچ تاریخی که هستیم، به خوبی عبور کنیم.
,
 
,
وی با اشاره به افزایش شیوع و فوتی های کرونا در هفته های اخیر، افزود: امروز شرایط نیاز است که در کنار کادر درمانی که در جبهه جنگ بیولوژیک قرار دارند و زحمات و فعالیت های تاقت فرسایی را متحمل می شوند.
,
 
,
سرهنگ اصلانی با بیان اینکه ما در بسیج برای کمک به شما عزیزان آماده هستیم و از این خدمات شما تقدیر می کنیم، تصریح کرد: امیدوار هستیم که با توجه به روحیه بسیجی بتوانیم در کنار شما از این بحران بیماری کرونا عبور و از تلاش و مجاهدت و فداکاری های شما تقدیر کنیم.
,
 
,
وی اضافه کرد: اعضای بسیج ادارت و کارمندان استان اصفهان برای حضور در مراکز درمانی و فعالیت های خدماتی دواطلب هستند؛ هدف اصلی، تقدیر از تلاش های شما است.
,
 
,
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان اصفهان تأکید کرد: بسیجیان و نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس میدان دار بودند اما امروز شما در جنگ بیولوژیک امروز در خط مقدم فرماندهان میدان هستید و ما پشتیبان هستیم.
,
 
,
وی در پایان گفت: فعالیت های شما به صورت گمنام است و جایی مطرح نمی شود اما می دانیم که در این حوزه فعالیت های زیادی انجام شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه