اخبار داغ

گل گهر 1 – فولاد 1؛ آلومینیوم صفر – مس صفر؛ سایپا 1 – نساجی صفر

لیگ برتر فوتبال| برخورد صدرنشین به مانع فولادی!/ شب تساوی ها

لیگ برتر فوتبال| برخورد صدرنشین به مانع فولادی!/ شب تساوی ها
در شب نخستین هفته سوم، گل گهر صدرنشین با فولاد به تساوی رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نبرد گل گهر صدرنشین غیرمنتظره لیگ برتر با فولاد چغر و مدعی یکی از بازی های جذاب هفته سوم لیگ برتر بود. بازی با برتری گل گهر و گل زودهنگام گادوین منشا آغاز شد اما در ادامه فولاد در آخرین دقایق نیمه نخست با امین قاسمی نژاد این گل را جبران کرد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند. نیمه دوم بازی جذابتر پیگیری  شد و دو تیم موقعیت های خوبی داشتند که مهمترین آنها پنالتی ثانیه های تلف شده فولاد بود که ساسان انصاری از دست رفت تا دو تیم به تساوی قناعت کنند.

گل گهر 1
گل: گادوین منشا (8، پنالتی)

فولاد 1
گل: امین قاسمی نژاد (41)

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
, گل گهر 1,
,
,
, فولاد 1,
,




آلومینیوم و مس دو ناکام لیگ که تا پایان هفته دوم بدون امتیاز بودند، به دنبال کسب نخستین امتیاز خود در تاریخ لیگ برتر بودند. بازی محتاطانه دو تیم اما در نیمه نخست هیچ حاصلی در بر نداشت. نیمه دوم نیز با همین روند به پایان رسید تا دو تیم در شب آرام امتازات را تقسیم کرده و نخستین امتیاز لیگ برتری خود را کسب کنند.

آلومینیوم صفر
گل:-

, ,
,
,
,
,
, آلومینیوم صفر,
,

مس صفر
گل:-


سایپا بعد از دو تساوی در دو هفته ابتدایی از نساجی سختکوش میزبانی کرد و به دنبال نخستین 3 امتیاز این فصل بود. تلاش دو تیم برابر دستیابی به گل در نیمه اول بیشتر تحت تاثیر اعتراض به داوری قرار داشت و در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت. نیمه دوم اما سایپا با فرصت طلبی محسن مسلمان به گل برتری رسیدتا نخستین پیروزی فصل را تجربه کند.

سایپا 1
گل: محسن مسلمان (65)

, مس صفر,
,
,
, ,
,
,
, سایپا 1,
,

نساجی
گل:
انتهای پیام/

 

, نساجی,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه