اخبار داغ

معاون فرماندار صحنه:

افزایش مهارت های زندگی در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است

افزایش مهارت های زندگی در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است
جمشید حقی گفت: افزایش یادگیری مهارت های زندگی در کاهش گرایش مردم به آسیب های اجتماعی موثر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از امروله، امروز چهارشنبه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری صحنه از مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی آرامش بازدید کرد و در جریان خدمات این مرکز قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از خدمات روان شناسان این مرکز عنوان اظهار داشت: یکی از مولفه های سلامت روان، قدرت سازگاری با رویدادهای اجتماعی و روانی است و مرکز مشاوره باید با فراهم آوردن بستر مناسب زمینه های بهداشت روان را در این ایام که با بیماری کرونا مواجه هستیم فراهم کند.

جمشید حقی در ادامه با بیان اینکه افزایش یادگیری مهارت های زندگی در کاهش گرایش مردم به آسیب های اجتماعی موثر است افزود: ترویج ارزش های اخلاقی و دینی در جامعه توسط والدین به عنوان اولین نهاد تربیتی هر شخص در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش مهمی ایفا می کند.

وی با تاکید بر این که در بروز آسیب های اجتماعی، عوامل متعددی دخیل هستند، ادامه داد: باید این عوامل شناسایی و برای پیشگیری از آنها راهکار مناسب اندیشیده شود.

معاون فرماندار صحنه فعالیت مراکز مشاوره را بسیار ارزشمند دانست و گفت: امیدواریم  با وجود  اشاعه این فرهنگ شاهد کاهش  هر چه بیشتر ناهنجاری های اجتماعی و مشکلات خانوادگی در سطح شهرستان باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امروله,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه