اخبار داغ

استقلالی‌ها بعد از پیروزی مقابل ماشین‌سازی چه گفتند؟!

فکری: باقری باید تا نیم‌فصل در استقلال بماند/ میلیچ: بازی عجیبی بود/ شجاعیان: ناملایمتی‌ها نگذاشت زودتر برای تیم بازی کنم

فکری: باقری باید تا نیم‌فصل در استقلال بماند/ میلیچ: بازی عجیبی بود/ شجاعیان: ناملایمتی‌ها نگذاشت زودتر برای تیم بازی کنم
محمود فکری بعد از پایان دیدار استقلال و ماشین سازی در میکسدزون ورزشگاه آزادی اظهار داشت: امشب برد خوبی کسب کردیم و امیدوارم با بردهایی که به دست می آوردیم کمبودها را برطرف کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود فکری بعد از پایان دیدار استقلال و ماشین سازی در میکسدزون ورزشگاه آزادی اظهار داشت: امشب برد خوبی کسب کردیم و امیدوارم با بردهایی که به دست می آوردیم کمبودها را برطرف کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در خصوص اینکه از بازیکنان جدید راضی است یا خیر عنوان کرد: در هفته های گذشته موسوی و نادری را در اختیار نداشتیم و خوشبختانه از کرونا رها شدند. اتفاقات بازی گذشته باعث ایجاد تغییرات در مسابقه امشب شد و خوشبختانه همه خوب کار کردند.
,
سرمربی استقلال در خصوص اینکه آیا چمن بازی خوب بود یا خیر گفت: این را باید از بازیکنان سوال کنید و من در این مرد فرصت نکردم از بچه های تیمم سوال کنم.
,
فکری در پاسخ به این سوال که آیا با درخواست فرشید باقری برای جدایی موافقت می‌کند یا خیر عنوان کرد: در حال حاضر شرایط به شکلی نیست که بخواهیم با درخواست او موافقت کنیم. اگر فضایی باشد که بازیکن بخواهد برود و به نفع باشگاه باشد این اتفاق باید در نیم فصل رخ بدهد.
,
وی با اشاره به داوری مسابقه امروز گفت: در این مورد باید کارشناسان داوری نظر بدهند ولی در بازی با فولاد در یک صحنه پنالتی محرز ما را که حتی از پنالتی حریف هم قابل تشخیص تر بود را نگرفتند.من متوجه نشدم که چرا آن پنالتی را برای فولاد گرفتند. به نظر من آن پنالتی به سود حریف بود، در دیدار امشب هم داور می‌توانست بهترین آوانتاژ را پنالتی اعلام کند. امیدوارم با اشتباهات داوری نتایج رقم نخورد.
,
 
,
داریوش شجاعیان درباره برتری یک بر صفر استقلال مقابل ماشین سازی در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: بعد از مدت زیادی خدا را شاکر هستم توانستم بار دیگرپیراهن استقلال را در بازی رسمی بپوشم. از خیلی وقت پیش آماده بودم اما ناملایمتی‌هایی شد که نتوانستم در آسیا و فصل گذشته لیگ برای تیمم بازی کنم.امیدوارم بتوانم این روند را ادامه داده و پیش از قبل به استقلال بزرگ کمک کنم.
,
وی درباره سورپرایز خود برای هواداران استقلال گفت: از آنها می‌خواهم تیم را حمایت کنند زیرا استقلال امسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. باید از حاشیه دور باشیم. باید ما را دعا کنند تا مثمرثمر باشیم. کارهایی که انجام می‌دهیم تیمی است و اگر همه با هم باشیم هر تیمی را شکست می‌دهیم.
,
هافبک تیم استقلال درباره اینکه این تیم بایدهفته آینده در ورزشگاه شهدای شهرقدس که سال گذشته در این زمین مصدوم شد به مصاف پیکان برود، توضیح داد: این زمین برای من خوش یمن نبوده اما گذشته را فراموش کرده‌ام و امیدوارم در آینده اتفاق‌های بهتری برای استقلال رقم بزنم.
,
 
,
عارف غلامی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل ماشین سازی تبریز گفت: بازی خوبی بود بازی خیلی سخت بود. فکر نمی‌کردیم بازی با ماشین سازی اینقدر سخت باشد خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم.
,
وی در مورد بازی در کنار مدافعان جدید  در کنار  مرادمند گفت:  خوبه! وقتی خوب بود بردیم. یک سری مشکلات هم هست که ان‌شالله حل می‌شود. زمان می برد تا تاکتیک سرمربی جا بیفتد و بازیکنان همدیگر را بشناسند.
,
مدافع استقلال در مورد وضعیت زمین ورزشگاه آزادی گفت: چمن افتضاح بود بلند و پر بود.  باران هم زده بود بهشون حق می دهیم.
,
غلامی در مورد اینکه مسئولان آزادی می گویند چمن همیشه اینقدر بلند بوده گفت: شاید ما همیشه اینجا بازی نمی‌کردیم.
,
وی در مورد بازی با فولاد و حواشی آن گفت: حاشیه بود و گذشت.
,
 
,
احمد موسوی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل ماشین سازی تبریز اظهار داشت: خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم و ان شالله همین روند را ادامه بدهیم و به هدفمان برسیم.
,
وی در مورد بازی در کنار وریا غفوری و گفت: مهم این است که در تمرینات باهم هماهنگ شویم و تیم موفق شود.
,
موسوی در مورد غیبت هواداران در ورزشگاه گفت: جای هواداران خالی است و دوست داشتم مقابل هواداران بازی کنم زیرا لذت دیگری دارد. ان شالله بیایند.
,
وی در مورد اینکه چه قولی به هواداران می‌دهد گفت: تلاش می‌کنیم و تا جایی که توان دارم تلاش می‌کنم و ان شالله بتوانیم راضی شان کنیم.
,
 
,
هرویه میلیچ بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل ماشین سازی تبریز گفت: بازی عجیبی بود ما صاحب توپ در تمام مسابقه بودیم و شانس‌های گلزنی داشتیم و در نهایت از روی یک ضربه آزاد گل زدم و پیروز شدیم.
,
وی در مورد اینکه شبیه مسی است و گلی هم که زد شبیه مسی بود اظهار داشت: عالی بود و همه چیز مسابقه عالی بود.
,
 
,
صمد مرفاوی پس از پیروزی استقلال مقابل ماشین سازی اظهار داشت: بازی خوبی بود. خداراشکر بردیم و سه امتیاز را گرفتیم. ان‌شاالله در بازی‌های بعدی بهتر می‌شویم.
,
وی در مورد اینکه گفته می‌شود در کار محمود فکری دخالت
,
 
,
می‌شود و آیا او به سرمربی استقلال کمک می‌کند یا فکری مستقلا کار می‌کند، گفت: ‌ما یک تیم و همه با هم هستیم.
,
 
,
محمد نادری نیز پس از این بازی و در مورد اینکه برای اولین بار با پیراهن استقلال و شماره منصورپورحیدری بازی کرده، گفت: الان نمی‌توانم صحبت کنم چون کسالت دارم. ان‌شاالله بعدا صحبت می‌کنم.
,
انتهای پیام؛
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه